پرداخت وام 30میلیون تومانی به این بازنشستگان

به گزارش مجله روگذر، تا خاتمه هفته جاری آخرین شرایط پرداخت وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان معین و اعلام گردد.

پرداخت وام 30میلیون تومانی به این بازنشستگان

بازنشستگان کشوری بعلاوه از انتظار برای تعیین تکلیف وام سی میلیون تومانی خبر داده اند.

به گفته آن ها، قرار بود این وام در روزهای ابتدایی فروردین پرداخت گردد؛ نام نویسی برای آن در زمستان به انتها رسیده بود، ولی هنوز تکلیف پرداخت آن روشن نشده است.

پیش از این، صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه ای نموده بود که پس از تامین اعتبار به وسیله بانک عامل درخصوص پرداخت وام ضروری اطلاع رسانی خواهد نمود بنابراین به نظر می رسد موضوع تامین اعتبار تعیین شده و قرار است تا انتها هفته جاری نتایج وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تعیین و اعلام گردد.

به گزارش ایلنا، کارمزد این تسهیلات هنوز تعیین نیست، اما دوره بازگشت این وام 36ماهه برای بازنشستگان مشمول خواهد بود؛ بازنشستگان انتظار دارند تا قبل انتها اردیبهشت وام به حساب مشمولان واریز گردد.

بعلاوهی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز گذشته گفت مبلغ وامِ مستمری بگیران این سازمان افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان را از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: از سال گذشته 35 هزار نفر متقاضی وام قرض الحسنه به جای مانده بودند که طی چند روز گذشته وام این عزیزان پرداخت شد.

میرهاشم موسوی اضافه کرد: برای سال 1402 نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل می گردد و پیشنهاد افزایش مبلغ وام در امسال نیز به هیأت مدیره و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه ارائه شده که در صورت تصویب این پیشنهاد، مبلغ وام قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان از 12 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2291

به "پرداخت وام 30میلیون تومانی به این بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام 30میلیون تومانی به این بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید