پوستچ اوغلو: در کنار پیشروی در جام ملت ها به دنبال پیشرفت هم هستیم

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی استرالیا با تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل عمان تأکید کرد تیمش همچنان باید به پیشرفت خود ادامه دهد.

پوستچ اوغلو: در کنار پیشروی در جام ملت ها به دنبال پیشرفت هم هستیم

به گزارش خبرنگاران، آنگه پوستچ اوغلو در پی پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل عمان در دومین دیدار خود در گروه A جام ملت های 2015 آسیا که صعود ساکروس به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را قطعی کرد، گفت: تیم به طور متداوم در حال تحول است. بر این باوریم که این تیم استرالیا نه در کوتاه مدت بلکه در دراز مدت هم جای پیشرفت بسیاری دارد.

وی افزود: ما با همین انگیزه پیش خواهیم رفت و به جایگاهی که در آن قرار داریم راضی نمی شویم. تاکنون در دو بازی به پیروزی رسیده ایم و نمایش خوبی را هم ارائه داده ایم ولی به دنبال موفقیت های بیشتری هستیم و این گروه از بازیکنان را پیش خواهیم برد. بازیکنان ما قصد بالا بردن سطح بازی خود را داشتند و البته ما هم چنین انتظاری از آنها داشتیم. انتظار داریم در کنار پیشروی در این تورنمنت پیشرفت هم داشته باشیم.

سرمربی 49 ساله ساکروس شرح داد: ما سه تغییر در تیم انجام دادیم و چند تعویض زودهنگام به وجود آوردیم و دیدیم که تیم حتی یک ذره هم بازی را رها نکرد. هنوز جای پیشرفت داریم و این چیزی است که از من آن را به بازیکنان یادآوری خواهم کرد. درست است که تا به اینجا عملکرد خوبی داشته ایم ولی به طور حتم می توانیم بهتر از این شویم.

پوستچ اوغلو که این دو پیروزی استرالیا از بهترین پیروزی های تیم وی از زمان روی کار آمدنش در ماه اکتبر 2013 است، بیان کرد: به نظرم دو دیدار اخیر ساکروس بازی های آسانی نبوده اند و این روش بازی ما بود که عرصه را بر رقبا تنگ کرد. امروز هم کار را برای عمان سخت کردیم. هر زمان که آنها صاحب توپ شدند خط دفاعی ما فوق العاده کار کرد و وقتی ما صاحب توپ شدیم توپ را خیلی سریع به گردش در آوردیم.

وی در خاتمه گفت: باز هم می گویم که من دو بازی اخیرمان را بازی های ساده ای ندیدم. ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و به تمامی حریفان مان احترام می گذاریم. احساس مسئولیت می کنیم که به پیشرفت و فوتبالی که در حال ارائه دادن آن هستیم، ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 382

به "پوستچ اوغلو: در کنار پیشروی در جام ملت ها به دنبال پیشرفت هم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستچ اوغلو: در کنار پیشروی در جام ملت ها به دنبال پیشرفت هم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید