پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن بازگشت اقساط مسکن های مهر است

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/خراسان شمالی نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پولی که بانک مسکن می خواهد برای ساخت مسکن شهری بدهد در واقع بازگشت اقساط مسکن مهر است.

پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن بازگشت اقساط مسکن های مهر است

دکتر علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی ساخت 20 هزار واحد مسکونی در بجنورد اظهارکرد: 50 هزار میلیارد تومان در آن موقع برای ساخت مسکن های مهر به مردم پرداخت شد و در واقع بازگشت پول هایی که هم اکنون به مردم از سوی بانک مسکن پرداخت می گردد، بازگشت همین اقساط است.

وی با اشاره به اینکه ماهانه مردم 250 تا 270 هزار تومان قسط مسکن مهر پرداخت می نمایند، اضافه نمود: بانک مسکن باید این پول ها را دوباره برای اجرای پروژه ها به مردم با نرخ چهار درصد بازگرداند این درحالی است که با نرخ 18 درصد پرداخت می نماید.

نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن مهر در خراسان شمالی ادامه داد: زمین هایی که در گذشته به دلیل ساخت مسکن مهر ارزش اضافه نموده پیدا نموده باید جدول و خیابان کشی، آسفالت، پارک، نانوایی، کلانتری و ... در آنجا ساخته گردد.

وی بیان نمود: سال جاری پنج هزار واحد و سال آینده پنج هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان شمالی ساخته می گردد و به همین دلیل 50 میلیون تومان وام و 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مردم پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1390

به "پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن بازگشت اقساط مسکن های مهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن بازگشت اقساط مسکن های مهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید