جهش شاخص های عمران و آبادانی شهری درحاشیه بجنورد ثبت شد

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: پروژه هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی در مناطق حاشیه شهر بجنورد در حال اجراست، یاری بسیار زیادی برای توسعه حاشیه شهر بجنورد داشته است.

جهش شاخص های عمران و آبادانی شهری درحاشیه بجنورد ثبت شد

هادی زارعی، ششم آبان ماه، در بازدید از عملیات اجرایی پروژه های شهری در حاشیه بجنورد، اضافه نمود: آنالیز ها نشان می دهد که کیفیت پروژه های زیربنایی در مناطق حاشیه شهر ازجمله ناظر آباد، صادقیه، احمدآباد، دبیران و شهرک فرهنگیان در حال رشد و رجحان بوده و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی باعث تحرک بخشیدن به توسعه این مناطق شده است.

وی ادامه داد: تمام پروژه های زیرساختی در مناطق حاشیه شهر بجنورد با بهره گیری از توان و دانش متخصصان سازمان های زیر مجموعه شهرداری بجنورد در حال اجراست.

زارعی تاکید نمود: پروژه هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی در این مناطق در حال اجراست از سوی این سازمان ها اجرا می گردد که از نظر سرعت و کیفیت هم تراز با پروژه هایی بوده که از سوی پیمانکاران اجرا می گردد.

شهردار بجنورد به منطقه احمد آباد اشاره نمود و گفت: محرومیت زدایی از چهره مناطق حاشیه شهر در اولویت نخست سیاست های راهبردی عمران شهری این شهر قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: برای اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری معابر فرعی ناظر آباد نیز 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

زارعی اظهار کرد: در این منطقه پنج هزارمتر مربع معابر خاکی وجود دارد که بخش اعظم آن احتیاج به زیرسازی دارد.

وی ادامه داد: هم چنین 80 هزار متر مربع از معابرمنطقه احتیاج به روکش آسفالت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1354

به "جهش شاخص های عمران و آبادانی شهری درحاشیه بجنورد ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش شاخص های عمران و آبادانی شهری درحاشیه بجنورد ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید