یاری 150 میلیون دلاری فیفا به فدراسیون ها

به گزارش مجله روگذر، فیفا در اولین گام برای یاری به فدراسیون ها که به خاطر بحران کرونا با مسائل جدی روبرو شده اند 150 میلیون دلار هزینه کرد.

یاری 150 میلیون دلاری فیفا به فدراسیون ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اینفوبائه، فیفا در چند روز آینده بین 211 عضو خود 150 میلیون دلار تقسیم خواهد نمود تا به فدراسیون ها که به خاطر بحران کرونا از لحاظ مالی دچار مشکل شده اند یاری نموده باشد. این نخستین گام فیفا در این رابطه است.

هر یک از فدراسیون ها 500000 دلار دریافت می نمایند. فراگیری کووید 19 موجب شده است فوتبال متوقف گردد و باشگاه ها به خاطر عدم درآمدزایی با مسائل جدی روبرو شوند.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا گفت: فراگیری کرونا دنیا فوتبال را با مسائلی روبرو نموده است و فیفا به عنوان بالاترین سازمان باید به آن هایی که بیش از همه احتیاج دارند یاری کند.

او اضافه نمود: نخستین گام حمایت مالی به فدراسیون های عضو است که باید در سریع ترین زمان ممکن این کار انجام گردد. خیلی از آن ها با مسائل بزرگی روبرو شدند. این اولین بخش از برنامه یاری ما به آن ها محسوب می گردد.

رییس فیفا در انتها اظهار کرد: فدراسیون های عضو باید به سرعت این یاری را در راستای اثرات منفی کرونا روی فوتبال کشور خود خرج نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1038

به "یاری 150 میلیون دلاری فیفا به فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 150 میلیون دلاری فیفا به فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید