گوشی جدید اوپو از 3 جا تا می گردد

به گزارش مجله روگذر، شرکت اوپو نمونه مفهومی یک گوشی جدید را عرضه نموده که دارای یک نمایشگر تاشو نیست و به جای یک لولا دارای سه لولا برای تاشدن است.

گوشی جدید اوپو از 3 جا تا می گردد

در صورت باز شدن همه لولاهای این گوشی و در بزرگترین حالت این گوشی دارای نمایشگری 7 اینچی خواهد بود.

این شرکت چینی ماه گذشته نمونه اولیه یک گوشی به نام اوپو ایکس 2021 را عرضه کرد که دارای نمایشگری لوله شدنی بود. حالا اوپو یک گام به پیش نهاده و با همکاری شرکت ژاپنی نندو این گوشی عجیب را فراوری نموده که در صورت بسته شدن همه لولاها به یک مکعب مستطیل با ابعاد 54 در 86 میلیمتر مبدل می گردد.

در واقع این گوشی در حالت تمام بسته ابعادی به اندازه یک کارت اعتباری دارد. با باز کردن یک لولا بخشی از نمایشگر قابل مشاهده شده و 40 میلیمتر به طول گوشی افزوده می گردد. در این حالت مشاهده زمان، پیغام های اطلاع رسانی و رابط کاربری پخش کننده موسیقی ممکن است.

با باز کردن یک لولای دیگر طول گوشی به 80 میلیمتر افزایش می یابد و بخش بیشتری از نمایشگر در کنار دوربین در دسترس قرار می گیرد. با باز کردن آخرین لولا کل امکانات نمایشگر گوشی در دسترس خواهد بود. با قراردادن نمایشگر گوشی در حالت افقی می توان صفحه آن را به سه بخش تقسیم کرد تا هر بخش برای نمایش محتوا یا برنامه خاصی در دسترس قرار بگیرد.

در حالت کاملاً باز چهار دوربین پشتی گوشی و نیز قلم آن نیز برای نگارش مطلب بر روی نمایشگر در دسترس قرار می گیرد. هنوز معین نیست آیا اوپو میخواهد واقعاً این گوشی را فراوری کند یا صرفاً یک نمونه مفهومی از آن را با هدف نمایش توانمندی های خود در دسترس قرار داده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1453

به "گوشی جدید اوپو از 3 جا تا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید اوپو از 3 جا تا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید