یک هت تریک جدول کفش طلا را به هم ریخت

به گزارش مجله روگذر، در شرایطی که تا پیش از شروع رقابت های هفته بیست و دوم ادنوک لیگ، لابا کوجو با سه گل اختلاف، صدرنشین جدول گلزنان لیگ امارات بود، با هت تریک علی مبخوت برابر الجزیره رقابت بین این دو بازیکن به اوج خود رسید.

یک هت تریک جدول کفش طلا را به هم ریخت

البته لابا کوجو نیز گل دوم العین برابر خور فکان را به ثمر رساند تا با 23 گل همچنان صدرنشین باشد، اما مبخوت با این هت تریک، 22 گله شد و به یک قدمی این بازیکن اهل توگو رسید. بعلاوه فابیو دی لیما، مهاجم الوصل (16 گل) و ژائو پدرو، مهاجم الوحده (12 گل)، در رده های سوم و چهارم گلزنان امارات قرار دارند.

نکته جالب اینکه کوجو با به ثمر رساندن 22 گل از مجموع 55 گلی که العین در لیگ تیمش دارد و در مقابل مبخوت 51 درصد از 43 گلی که الجزیره را وارد دروازه حریفان نموده است. الیته مبخوت 7 گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما در مقابل کوجو تنها سه گل از 23 گل خود را با پنالتی ثبت نموده است.

یکی دیگر از نکات جالب توجه درباره گلزنی علی مبخوت این است که این بازیکن در طول حضور خود در لیگ امارات، 21 گل پس از دقیقه 90 به ثمر رسانده و گل او به النصر در دقیقه 101، دیرهنگام ترین گلی است که الجزیره در تاریخ خود در لیگ حرفه ای به ثمر رسانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2276

به "یک هت تریک جدول کفش طلا را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هت تریک جدول کفش طلا را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید