8 طرح گردشگری ایلام در هفته دولت بهره برداری می گردد

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی میراث ایلام، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اعلام این خبر گفت: برای بهره برداری از این طرحها، 20 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار با همکاری بخش خصوصی هزینه شده است.

8 طرح گردشگری ایلام در هفته دولت بهره برداری می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

عبدالمالک شنبه زاده اضافه کرد: از جمله مهمترین این طرحها، توسعه و تکمیل هتل ماداکتو دره شهر، هتل نخل جنوب دهلران و رستوران بین راهی امام رضا(ع) در روستای زنجیره شهرستان چرداول است.

وی مرکز تفریحی سرگرمی اسب سواری حریر ایلام، سفره خانه سنتی ایلام، چایخانه سنتی و کارگاه صنعت معرق در قلعه والی و نورپردازی کاخ موزه فلاحتی را از دیگر طرح هایی بیان کرد که در هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: در ایام هفته دولت علاوه بر بهره برداری از طرحهای گردشگری، برنامه های دیگری از جمله تهیه بروشور عملکرد دوساله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در دولت تدبیر و امید، برگزاری نمایشگاه عکس در قلعه والی یا کاخ فلاحتی، نمایشگاه یکروزه صنایع دستی در پارک کودک و ملاقات مدیر کل و معاونان با خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه نیز برگزار می گردد.

شنبه زاده اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت، گردشگران و مسافران از تخفیف 20 درصدی مراکز اقامتی سراسر استان بهره مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 780

به "8 طرح گردشگری ایلام در هفته دولت بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 طرح گردشگری ایلام در هفته دولت بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید