تور فرانسه ارزان: آمادگی کلوپ اتومبیلرانی فرانسه برای برگزاری اکورالی پاریس، پرسپولیس

به گزارش مجله روگذر، رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه در ملاقات با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، برای مشارکت و همکاری در برگزاری اکو رالی پاریس - پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

تور فرانسه ارزان: آمادگی کلوپ اتومبیلرانی فرانسه برای برگزاری اکورالی پاریس، پرسپولیس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در نشستی که به دعوت کلوپ اتومبیلرانی فرانسه (ACF) از هیأت ایرانی در محل این کلوپ در پاریس برگزار گردید، ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با رابرت پنهارد، رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه و پاتریک بلین، رییس کمیته سازندگان خودروی این کلوپ ملاقات کرد و درباره توسعه همکاری ها و برگزاری هر چه با شکوهتر اکو رالی پاریس پرسپولیس به بحث و گفتگو پرداختند. پنهارد با تأکید بر تأثیر اجرای این اکورالی در توسعه گردشگری با وسیله نقلیه موتوری، معرفی شایسته ظرفیت های ایران در زمینه گردشگری و جلب توجه جامعه جهانی به اهمیت حفاظت از محیط زیست، قول مساعد داد تا تمام کوشش خود را برای تشویق شرکت های بزرگ سازنده خودرو به منظور حمایت اقتصادی از شرکت هماهنگ کننده این رویداد بزرگ که GTO فرانسه است، به کار گیرد. وی بعلاوه گفت:

در راستای برگزاری هرچه گسترده تر و با شکوهتر اکو رالی پاریس پرسپولیس که برای نخستین بار در سال 1971 و با همکاری شرکت خودروسازی سیتروئن برگزار گردید، با رایزنی های گسترده کوشش خواهیم کرد تا تعداد خودروهای شرکت کننده در اکو رالی پاریس پرسپولیس را افزایش دهیم.

ایرجی نیز در ادامه ملاقات با رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه، گزارشی از فرایند برنامه ریزی برگزاری اکورالی پاریس-پرسپولیس ارائه کرد و گفت:

تا کنون نهادهایی در ایران به منظور تقبل هزینه های برگزاری این رالی اعلام آمادگی نموده اند که به محض تأیید نهایی آنها، حامی طلایی (Gold Sponsor)، انتخاب و سپس زمان دقیق برگزاری اکو رالی پاریس پرسپولیس اعلام خواهد شد.

این اکو رالی قرار بود دو سال پیش برگزار گردد که به علت تامین نشدن اعتبار و حامی اقتصادی تا کنون به تعویق افتاده است. مسوولان کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران پیشتر از برگزاری این اکو رالی در اوایل سال 95 خبر داده بودند. منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور فرانسه ارزان: آمادگی کلوپ اتومبیلرانی فرانسه برای برگزاری اکورالی پاریس، پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: آمادگی کلوپ اتومبیلرانی فرانسه برای برگزاری اکورالی پاریس، پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید