آنگ سان سوچی امروز دادگاهی می گردد

به گزارش مجله روگذر، آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار، قرار است امروز (چهارشنبه) به اتهام فساد توسط خونتای این کشور در دادگاه احضار گردد.

آنگ سان سوچی امروز دادگاهی می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، امروز (چهارشنبه) رهبر دو فاکتوی میانمار به دادگاهی در نایپیداو، پایتخت اداری این کشور، احضار خواهد شد و قرار است جلسه دادرسی وی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردد که گمان می رود به دلیل محدودیت های دسترسی به اینترنت اعمال شده توسط ارتش، با اختلالاتی روبرو گردد.

به گفته وکیل آنگ سان سوچی ممکن است این جلسه دادگاه دچار اختلالات زیادی گردد و حتی شاید کلا شروع نگردد چراکه دادگاه اتصالات به اینترنت وای فای ندارد.

دو مرد در ویدئوهای منتشر شده توسط رسانه های دولتی اعتراف و ادعا کردند که به آنها بیش از یک میلیون دلار و یازده کیلو طلا پرداخت نموده اند. ناظران اصالت این شهادت ها را زیر سوال بردند و اظهار کردند که یکی از این شاهدان زندانی است و دیگری گذشته ای آشفته دارد.

رهبر دوفاکتوی میانمار همچنین به چهار مورد دیگر از جمله تحریک به ناآرامی های عمومی متهم شده است. اگر وی به اتهاماتی که علیه اش وارد شده است مقصر شناخته گردد، می تواند به سال های زیادی زندان محکوم و از زندگی سیاسی منع گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1607

به "آنگ سان سوچی امروز دادگاهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنگ سان سوچی امروز دادگاهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید