آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

به گزارش مجله روگذر، رئیس دانشگاه آزاد بخشنامه آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی این را دانشگاه را به تمامی روسا ابلاغ کرد.

آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه ابلاغ آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید نموده است: با توجه به نظام مدیریتی سند دانشگاه اسلامی و برنامه پنج ساله دانشگاه، دستیابی به تعالی از الزامات و ضروریات دانشگاه است.

بر اساس این بخشنامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی در معاونت توسعه و مدیریت منابع تشکیل می گردد تا ضمن استفاده از توان علمی و تجربی مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه، با هدف کارآمدی و پایدارسازی دانشگاه، پیشنهاد ها و راه چاره های لازم را به منظور تحقق سازمان یادگیرنده، تحول در فرهنگ سازمانی، اتخاذ فعالیت های منسجم و هم افزای شبکه ای و تسهیل بهره وری و پایداری مالی ارائه دهد.

آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدافی از جمله برقراری تعالی سازمان در دانشگاه به منظور تحقق سازمان متعالی، تحول ساختاری بنیادین و شبکه سازی به منظور تسهیل فرآیند های سازمانی و پیشبرد مأموریت ها و برنامه های کلان دانشگاه، تعمیق روحیه انقلابی و فعالیت جهادی در فرهنگ سازمانی، ارتقاء، هوشمندی، یکپارچگی و بلوغ نظام اداری و نهادینه شدن قابلیت یادگیری در سطوح مختلف دانشگاه ابلاغ شده است.

بر اساس بند های این آیین نامه، از جمله وظایف شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی می توان به آنالیز و پیشنهاد راه چاره های پیاده سازی بسته های کاری کارآمدی و پایدارسازی برنامه پنج ساله دانشگاه، آنالیز و پیشنهاد الگو های سازمانی، آنالیز تطبیقی ساختار سازمانی با اهداف و برنامه های استراتژیک دانشگاه اشاره نمود.

آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل در اختیار واحد های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته، شامل موارد دیگر از جمله تعاریف، ترکیب شورا، تشکیل جلسات و تصمیم گیری است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1450

به "آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید