اظهار امیدواری کادر فنی به یک تغییر در ترکیب آزادکاران

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، در حالی که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از مدتها پیش معین شده بود، تست مثبت کرونای ملی پوش سنگین وزن کشورمان باعث یک تغییر در ترکیب تیم اعزامی شد.

اظهار امیدواری کادر فنی به یک تغییر در ترکیب آزادکاران

اواخر هفته گذشته کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد پس از مثبت شدن تست کرونای امیرحسین زارع ملی پوش وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد، امین طاهری جایگزین وی در رقابت های قهرمانی آسیا شده است.

بدین ترتیب امیر طاهری در واپسین ساعات اعزام به جمع مسافران قزاقستان پیوست تا بتواند در وزن 125 کیلوگرم به میدان برود. اما طاهری در شرایطی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت که به تازگی از تورنمنت دانکلوف بلغارستان بازگشته بود. به همین دلیل این ابهام بوجود آمد که آیا آزادکاری که به تازگی در این تورنمنت وزن کم کرده و به میدان رفته و البته در نهایت با مدال طلا به ایران بازگشته، می تواند در فاصله زمان کوتاهی دوباره به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام شود؟

به همین دلیل ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که صبح روز چهارشنبه همراه با ملی پوشان راهی قزاقستان شد در واکنش به این موضوع گفت: تست امیر حسین زارع از زمانی که به اردو وارد شد منفی بود، اما هنگام تست مجدد که برای اعزام به قزاقستان انجام شد با نتیجه مثبت تست او روبرو شدیم. به همین دلیل به ناچار امین طاهری را جایگزین او کردیم.

به گفته مربی تیم ملی کشتی آزاد، امین طاهری که به تازگی از جام دانکلوف بازگشته بود، شرایط ویژه ای دارد و باید روز 29 فروردین به میدان برود. البته با توجه به اینکه او نباید وزن کم کند، کادر فنی هم امیدوار است طاهری بتواند به شرایط ایده آل برسد و عملکرد خوبی در قهرمانی آسیا داشته باشد. البته او همچنان باید تا روز مسابقه به شرایط مورد نظر برسد و بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که روزهای 28 و 29 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود، صبح امروز راهی این کشور شدند.

ترکیب تیم ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک

61 کیلوگرم: مجید داستان

65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی

70 کیلوگرم: امیرحسین حسینی

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم: کامران قاسم پور

97 کیلوگرم: علی شعبانی

125 کیلوگرم: امین طاهری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1642

به "اظهار امیدواری کادر فنی به یک تغییر در ترکیب آزادکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار امیدواری کادر فنی به یک تغییر در ترکیب آزادکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید