افزایش 10 درصدی ژتون غذای دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش مجله روگذر، مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش 10 درصدی ژتون غذای دانشجویان علوم پزشکی برای امسال اطلاع داد و گفت: نرخ اجاره بهای خوابگاه ها نیز هفته آینده تعیین خواهد شد.

افزایش 10 درصدی ژتون غذای دانشجویان علوم پزشکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهندس خدابنده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب از افزایش 10 درصدی ژتون تغذیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای ترم تحصیلی جاری اطلاع داد و اظهار کرد: بر این اساس برای ترم تحصیلی جاری هزینه هر وعده صبحانه دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی مبلغ 880، ناهار و شام نیز 1700 تومان خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد: ما در وزارت بهداشت غذاهای کم هزینه یا پرهزینه نداریم، در واقع منوهای مختلفی وجود دارد که نرخ همه غذاها یکی است؛ به طور کلی دانشگاه های ما حداقل دو تا چهار نوع منوی غذایی دارند که به دانشجویان ارائه می گردد.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت همچنین با بیان اینکه به تمامی دانشجویانی که آموزش آن ها حضوری است، غذای دانشجویی داده می گردد، گفت: حتی دانشجویان ساکن خوابگاه ها نیز می توانند از غذای دانشجویی استفاده نمایند.

مهندس خدابنده در مورد آخرین تصمیم گیری برای مشخص اجاره بهای خوابگاه ها در ترم جاری نیز گفت: در حال حاضر نرخ ژتون تغذیه دانشجویان برای ترم تحصیلی جاری به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است و میزان اجاره بهای خوابگاه ها تا هفته آینده مشخص تکلیف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1257

به "افزایش 10 درصدی ژتون غذای دانشجویان علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی ژتون غذای دانشجویان علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید