امتیازاتی که برای استخدامیان درنظرگرفته شده قابل توجه هستند

به گزارش مجله روگذر، از بارگیری هواپیما گرفته تا کار با تیم فناوری اطلاعات خطوط هوایی برای جلوگیری از حملات امنیت سایبری در پشتیبانی وب سایت.

امتیازاتی که برای استخدامیان درنظرگرفته شده قابل توجه هستند

به گفته این شرکت هواپیمایی، بعضی از مزایای همکاری با آنها شامل مزایای سلامت، طرح بازنشستگی و برنامه سفر کارکنان و نرخ های ویژه بلیط برای کارمندان و اعضای خانواده آنها است.

بعلاوه تخفیف هایی برای اجاره خودرو، اقامت در هتل، بسته های تعطیلات و اپراتورهای تور به کارکنان داده می گردد.

حقوق: 16.60 دلار در ساعت (اما بسته به برنامه فرق دارد)

چه کسی می تواند درخواست دهد: اگر قادر به بلند کردن اجسام سنگین و چمدان های سنگین هستید و بدتان نمی آید که گهگاهی در آب و هوای بد کار کنید می تواند در باند فرودگاه برای ایر کانادا کار کنید.

حقوق: 15.20 دلار در ساعت

چه کسی می تواند درخواست دهد: هرکسی که تجربه قبلی در سرایداری داشته باشد و بتواند در مهلت های زمانی محدود کار کند، می تواند رزومه خود را برای کار در کابین و نظافت در ایر کانادا ارائه کند. علاوه بر تمیزی هواپیما، فرد مسئولیت تهیه وسایل و تجهیزات لازم را نیز بر عهده خواهد داشت.

متخصص دو زبانه

حقوق: 16 دلار در ساعت

چه کسی می تواند درخواست دهد: ایرکانادا در پی فردی افرادی است که به زبان های انگلیسی و فرانسوی مسلط باشند، تسلط داشتن به یکی از زبان های عربی، دانمارکی، هلندی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، ماندارین، پرتغالی، پنجابی، اسپانیایی یا ترکی نیز امتیاز محسوب می گردد

حقوق: 16 دلار در ساعت

چه کسی می تواند درخواست دهد: کسانی که از دبیرستان فارغ التحصیل شده اند توانایی ارائه خدمات عالی به مشتریان و مودبانه و حرفه ای صحبت کردن با تلفن را دارند، پس ممکن است واجد شرایط باشند.

چه کسانی می توانند درخواست دهند: برای درخواست فرد باید دانش کاملی از گیربکس ها، موتورها و سیستم های پیچیده الکتریکی و هیدرولیک و حداقل پنج سال تجربه در این زمینه داشته باشد.

چه کسانی باید درخواست دهند: فردی که چند سال تجربه فناوری اطلاعات یا عملیات در یک شرکت بزرگ را دارد و می تواند در محیطی برای مقابله با تهدیدات امنیت سایبری کار کند، این موقعیت ممکن است برایش مناسب باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2003

به "امتیازاتی که برای استخدامیان درنظرگرفته شده قابل توجه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازاتی که برای استخدامیان درنظرگرفته شده قابل توجه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید