انتشار ترجمه کتاب چهل حدیث حضرت امام(ره) در تایلند

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: نسخه جدید ترجمة تایی کتاب چهل حدیث امام خمینی(ره) به همت و حمایت رایزنی فرهنگی کشورمان در بانکوک، در تایلند چاپ و منتشر شد.

انتشار ترجمه کتاب چهل حدیث حضرت امام(ره) در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، ویژگی های نسخه جدید کتاب شریف چهل حدیث حضرت امام خمینی (ره) شامل اصلاح نقائص ترجمه و اغلاط چاپی، حروف چینی جدید با بعضی اضافات توسط مترجم، قطع رحلی و جلد سلفون با مقوای سخت و تصویر زیبایی از حضرت امام خمینی (ره) بر روی جلد و تصویری از مهر حضرت امام راحل در پشت جلد اسن که در 705 صفحه و در اولین نوبت چاپ جدید آن با تیراژ 200 نسخه، به زیور طبع آراسته شده است.

چاپ اول ترجمه تایی زبان کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی (ره) در سال 1370 و در سه مجلد و چاپ دوم در سال 1387 توسط ارایزنی فرهنگی ایران در تایلند منتشر شده است و هم اکنون نیز با توجه به احتیاج نخبگان این کشور به ویژه جامعه مسلمانان و شیعیان تایلند، این کتاب شریف به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بانکوک که از تاریخ پنجشنبه 7 تا 17 فروردین ماه سال 1394 برگزار خواهد شد، با حضور مهندس مناجیت مترجم کتاب و از نویسندگان برجسته و معروف جامعه شیعیان و مسلمانان تایلند در محل غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان رونمایی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 592

به "انتشار ترجمه کتاب چهل حدیث حضرت امام(ره) در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ترجمه کتاب چهل حدیث حضرت امام(ره) در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید