انتقاد وزارت بهداشت از یک شبکه سیما بخاطر انتشار خبر کذب درباره ذرت های آلوده

به گزارش مجله روگذر، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به کذب بودن شایعه ورود ذرت آلوده به بازار، از شبکه تلویزیونی که نسبت به انتشار این شایعه اقدام کرده بود، انتقاد کرد.

انتقاد وزارت بهداشت از یک شبکه سیما بخاطر انتشار خبر کذب درباره ذرت های آلوده

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر ورود ذرت آلوده به بازار، گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و متاسفانه شایعه ای است با منشا فضای مجازی که یکی دو برنامه در یک شبکه سیما نیز در رفتاری غیرحرفه ای و غیرمسئولانه به آن دامن زده است.

وی اضافه کرد: هر محموله ذرتی که از گمرک ترخیص می شود، سالم است و در این مورد هم آنچه ترخیص شده، سلامتش مورد تایید بوده و مصرف شده است.

جهانپور تاکید کرد: محموله هایی هم که سلامت آنها مورد تایید نبوده است، ترخیص نشده اند و بعضا از سال 95 در انبارهای گمرک هستند و به هیچ وجه وارد بازار و خطوط تولید نشده اند.

وی ادامه داد: انتشار این خبرهای کذب و بی پایه و اساس، آن هم در برخی رسانه های رسمی، با علامت سوال جدی روبرو است و در خوش بینانه ترین حالت، ناشی از رفتار غیرحرفه ای و غیرمسئولانه است. انتظار نمی رود یک رسانه رسمی از منابع مشکوک، مغرض و مبهم در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تغذیه شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 642

به "انتقاد وزارت بهداشت از یک شبکه سیما بخاطر انتشار خبر کذب درباره ذرت های آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد وزارت بهداشت از یک شبکه سیما بخاطر انتشار خبر کذب درباره ذرت های آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید