برد پرگل بارسلونا مقابل والنسیا، پیروزی بایرن مونیخ برابر تیم قعر جدولی گروتر فورث

به گزارش مجله روگذر، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لالیگا در مستایا میزبان والنسیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 4-1 به سود تیم ژاوی هرناندز خاتمه یافت.

برد پرگل بارسلونا مقابل والنسیا، پیروزی بایرن مونیخ برابر تیم قعر جدولی گروتر فورث

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا آغاز نسبتاً بهتری داشت و حملات این تیم در دقیقه 23 به گل اول آنها منجر شد. پاس زیبای جوردی آلبا، پیر امریک اوبامیانگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه دقیق پیروز به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود. حملات بارسلونا بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 32 فاصله را به دو گل افزایش دهد. همکاری فوق العاده بازیکنان بارسا به پاس عثمان دمبله برای فرانکی دی یونگ منجر شد و این ستاره هلندی نیز دروازه تقریباً خالی والنسیا را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

طوفان بارسلونا ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 38 گل سوم را هم وارد دروازه والنسیا کند. ارسال گاوی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پیر امریک اوبامیانگ همراه شد تا این بازیکن علاوه بر ثبت دبل بارسا را با نتیجه 3-0 پیش انداخته باشد. چند دقیقه بعد والنسیا توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل باید اوت به سود بارسا اعلام می شد بنابراین بازی در سرانجام نیمه اول با همان نتیجه 3-0 به سرانجام رسید.

این والنسیا بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 یکی از گل های خورده را جبران کند. ارسال برایان گیل با ضربه سر تمام کننده کارلوس سولر همراه شد تا نتیجه 3-1 شود. در 63 بارسلونا با گل چهارم خود تیر خلاص را بر پیکره والنسیا زد. ضربه استثنایی پدری گونزالس به گوشه دروازه والنسیا رفت تا بارسا با یک سوپرگل نتیجه را به 4-1 تغییر داده باشد.

در دقیقه 79 والنسیا می توانست از طریق هوگو دورو یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت. در ادامه حملات دو تیم نتیجه ای نداد تا بازی با همان نتیجه 4-1 به سود شاگردان ژاوی هرناندز سرانجام پیدا کند و بارسا تحت هدایت سرمربی جوان خود یک عملکرد مجذوب کننده دیگر را از خود به نمایش گذاشته باشد.

شرح گل ها:

بارسلونا 1-0 والنسیا؛ پیر امریک اوبامیانگ (23): پاس بلند آلبا پشت مدافعان به اوبامیانگ رسید. این بازیکن در مصاف تک به تک به سمت زاویه موافق شلیک کرد و اولین گلش با پیراهن بارسا را به ثمر رساند.

بارسلونا 2-0 والنسیا؛ فرنکی دی یونگ (32): جوردی آلبا پاسی را برای دمبله ارسال نمود که سال ها خود از مسی دریافت می کرد، دمبله دی یونگ را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و این بازیکن گل دوم بارسا را وارد دروازه والنسیا کرد.

بارسلونا 3-0 والنسیا؛ پیر امریک اوبامیانگ (38): یک حرکت تیمی تمرین شده، گاوی بدون مدافع یارگیر در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با فراغ بال توپ را برای اوبامیانگ ارسال کرد. این بازیکن بدون مشکل خاصی گل دومش را به ثمر رساند.

بارسلونا 3-1 والنسیا؛ کارلوس سولر (52): سانتر برایان خیل از سمت چپ با ضربه سر خوب سولر وارد دروازه تراشتگن شد.

بارسلونا 4-1 والنسیا؛ پدری (63): شوت از راه دور خیره کننده پدری به زیبایی هر چه تمام وارد دروازه مامادراشویلی شد.

- با وجودبرد پرگل بایرن مونیخ مقابل گروتر فورث قعر جدولی، اما این تیم با روز های اوج خود فاصله زیادی دارد. در چارچوب هفته بیست و سوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان گروتر فورث بود. در نهایت بایرن مونیخ پیروز شد با نتیجه 4 بر 1 از سد گروتر فورث بگذرد. در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت را از بایرن شاهد بودیم. شاگردان ناگلزمان در نیمه اول عملکرد بسیار بدی از خود ارائه دادند و حتی از ساختن موقعیت روبروی ضعیفترین خط دفاع بوندسلیگا، عاجز بودند.

اما در نیمه با تغییر تاکتیک ناگلزمان به سیستم 3 دفاعه، ورق برای بایرن مونیخ برگشت. در همان اوایل نیمه دوم لواندوفسکی گل تساوی بایرن را به ثمر رساند و بعد از آن باقی گل های بایرن نیز از راه رسیدند. اگر سوپر واکنش سباستین لینده دروازه بان گروتر فورث نبود حتی نتیجه بازی از این نیز برای گروتر فورث سنگین تر می شد. در نهایت نمایش بایرن مونیخ در این بازی چنگی به دل نمی زد. باواریایی ها با روز های اوج خود خیلی فاصله دارند.

شرح گل ها:

بایرن مونیخ 0-1 گروتر فورث؛ برنامیر هرگوتا (42): شوت هرگوتا به سوی دروازه بایرن مونیخ، از یک ضربه ایستگاهی به مارسل زابیتسر در دیوار دفاعی برخورد کرده، سپس تغییر جهت می دهد تا گل اول شبدر ها به ثمر برسد.

بایرن مونیخ 1-1 گروتر فورث؛ روبرت لواندوفسکی (46): با پاس خوب اوپامکانو به چوپوموتینگ در پشت مدافعان گروتر فروث، او به خوبی لواندوفسکی را در موقعیت گل قرار داده و گل اول بایرن مونیخ به ثمر می رسد.

بایرن مونیخ 2-1 گروتر فورث؛ سباستین گریزبک (61): سباستین گریزبک به اشتباه ارسال توماس مولر از سمت راست زمین را، وارد دروازه خودی کرده و گل دوم بایرن مونیخ به ثمر می رسد.

بایرن مونیخ 3-1 گروتر فورث؛ روبرت لواندوفسکی (82): با ارسال یوسوا کیمیش از نقطه کرنر، نیکلاس زوله با ضربه سر لواندوفسکی را در موقعیت گل قرار می دهد و گل سوم بایرن مونیخ به ثمر می رسد.

بایرن مونیخ 4-1 گروتر فورث؛ اریک ماکسیم چوپوموتینگ (1+90): با پاس خوب پاوار، سرژ گنابری به پشت مدافعان گروتر فورث فرار کرده و توپ را به دست میاورد. در ادامه او چوپوموتینگ را در موقعیت گلزنی قرار می دهد تا گل چهارم بایرن مونیخ به ثمر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2114

به "برد پرگل بارسلونا مقابل والنسیا، پیروزی بایرن مونیخ برابر تیم قعر جدولی گروتر فورث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرگل بارسلونا مقابل والنسیا، پیروزی بایرن مونیخ برابر تیم قعر جدولی گروتر فورث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید