ونگر: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپاست چون رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده اند

به گزارش مجله روگذر، سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال معتقد است بایرن مونیخ به این دلیل بهترین تیم حال حاضر اروپاست که تیم های رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده اند.

ونگر: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپاست چون رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده اند

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییزی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر که در سال 2018 پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت و حالا به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال دنیا در فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) مشغول به کار است، در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل گفت: قصد ندارم عملکرد تیمی بایرن مونیخ را کمرنگ جلوه دهم. آنها در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند، اما موفقیت این تیم به خاطر آن است که تیم عظیم دیگری وجود ندارد و بارسلونا و رئال مادرید ضعیف شده اند.

وی با شرح اینکه احساس می نماید آن تیم بایرن مونیخ که سه گانه قهرمانی را در سال 2013 به دست آورد تیم بهتری بود، صحبت هایش را این طور ادامه داد: در آن تیم فیلیپ لام، فرانک ریبری، آرین روبن، باستین شواین اشتایگر و تونی کروس بودند. آنها در هر پستی بازیکنان باکیفیتی داشتند. تیم کنونی اما هنوز جای پیشرفت دارد. شاید آنها در آینده به سطح آن تیم سال 2013 برسند، اما هنوز به آن اندازه خوب نیستند.

سرمربی پیشین آرسنال همچنین در تمجید از مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند که در سن 19 سالگی نام خود را به عنوان یکی از بهترین تمام کنندگان دنیای فوتبال مطرح نموده است، گفت: هالند گل های زیادی به ثمر می رساند، چون این دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهد. گلزنی های ارلینگ البته اتفاقی نیست. او یک برنده است و شما می توانید ببینید که او برای گلزنی چقدر جاه طلب و باانگیزه است. کار با هالند باید برای لوسین فاوره سرمربی دورتموند هیجان انگیز باشد و فکر می کنم فاوره بتواند باعث پیشرفت او گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

ونگر 70 ساله در انتها درباره احتمال بازگشتش به دنیای مربیگری گفت: در حال حاضر من روی کارم در فیفا تمرکز دارم. به نظرم از این طریق می توانم به فوتبال یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1294

به "ونگر: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپاست چون رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپاست چون رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید