تور کانادا: برگزاری جشنواره بهاره گل یاس در نزدیکی تورنتو

به گزارش مجله روگذر، جشنواره تماشایی و بهاره گل یاس در حوالی تورنتو برگزار می گردد

چه کسی از تماشای زیبایی بی نظیر گل های یاس لذت نخواهد برد؟ این گل ها با گلبرگ های بنفش درخشان و رایحه های مطبوع و لطیف خود یکی از زیباترین گل های دنیا به شما می فرایند.

تور کانادا: برگزاری جشنواره بهاره گل یاس در نزدیکی تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر از دوستداران گل های یاس هستید، جشنواره Warkworth Lilac را که در ماه می برگزار می گردد از دست ندهید. تاریخ افتتاحیه این جشنواره سالانه، شنبه 25 می و یکشنبه 26 می می باشد.

این جشنواره یک ماه به طول می انجامد و مکان برگزاری آن Warkworth- شهری عجیب و جالب که در شرق تورنتو واقع شده و 90 دقیقه با آن فاصله دارد- می باشد.

گونه های بی شماری از گل های یاس از رنگ های سفید تا بنفش وجود دارد که در این جشنواره تمامی آن ها را می توانید مشاهده کنید.

معمول ترین شکوفه های یاس در دو هفته آخر ماه می جوانه می زنند. احتمالا برترین قسمت این جشنواره راستا پیاده روی Millennium Lilac Trail است که طول آن 2،6 کیلومتر می باشد. در این راستا، 300 گیاه از 60 گونه مختلف گل یاس کاشته شده اند.

در طول این جشنواره 30 روزه، در هر زمانی از اواخر می تا اواخر ژوئن انواع گوناگونی از گل های یاس شکوفه می زنند و می توانید از رنگ ها و رایحه های آن ها لذت ببرید.

در طول هفته آخر افتتاحیه این جشنواره، Millennium Lilac Trail میزبان یک فروشگاه صنایع دستی است که می توانید بعضی کالاهای محلی مانند پنیر، گلدان گل، عسل، جواهرات را از فروشندگان آن بخرید.

البته می توانید دسته گل های زیبای یاس تازه را هم از این جشنواره خریداری نموده و به خانه ببرید.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. یا با مراجعه به قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1761

به "تور کانادا: برگزاری جشنواره بهاره گل یاس در نزدیکی تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: برگزاری جشنواره بهاره گل یاس در نزدیکی تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید