بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجری تلویزیون

به گزارش مجله روگذر، این بار در یکی دیگر از قسمت های برنامه استادیوم، افشین عبداللهیان که به تازگی با شبکه 5 همکاری خود را شروع نموده است با اظهاراتی در خصوص استقلال و پرسپولیس بار دیگر جنجال آفرید. عبداللهیان در بخشی مربوط به مظلوم بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد که سرخابی ها اقدام به مظلوم نمایی می نمایند و تیم مظلوم گل گهری است که مقابل پرسپولیس با دست گل می خورد یا فجرسپاسی که با فن کشتی روزبه چشمی، دروازه اش باز می گردد.

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجری تلویزیون

وی تاکید نمود آبی ها نباید ادای مظلوم بودن را در بیاورند چرا که مظلوم تیم پیکان است که ملاقات جام حذفی آن ها برابر آبی پوشان لغو شد تا خودروسازان خلع سلاح شده به مصاف استقلال بفرایند. در بیانیه ای باشگاه استقلال آمده است: چه اتفاقی تأسف آورتر از اینکه فردی در لباس مجری گری تلویزیون در ادامه حملات بعضی برنامه های صداوسیما، بدون پرده پوشی به استقلال حمله می نماید تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و منصف می رسید. اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سال ها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می ماند که حالا دنبال بدنامی نفرایند.

اگر انصاف و عدالت حاکم بود، در روز هایی که حق استقلال به علت سوت های نادرست ضایع شد، مهر سکوت به لب نمی زدند و حالا این گونه ناراحتی خود از صدرنشینی استقلال را عیان نمی کردند. مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می نمایند که امثال این فرد از مقابل دوربین های تلویزیون کنار نمی فرایند؟ امیدواریم روزی برسد که بعضی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیز های دیگر.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2082

به "بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجری تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجری تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید