بیشترین تراکنش های بانک در آبان ماه به کدام بانک ها تعلق داشت؟

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: آنالیز جدیدترین گزارش منتشره از سوی شاپرک نشان می دهد که بانک ملت در آبان ماه صندلی نخست در سهم بازار تعداد و مبلغ تراکنش های شاپرکی در میان بانک های پذیرنده را به خود اختصاص داده است.

بیشترین تراکنش های بانک در آبان ماه به کدام بانک ها تعلق داشت؟

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبِنا،آمار منتشره از شرایط شبکه پرداخت الکترونیک در آبان ماه امسال از سوی شاپرک نشان می دهد که در این مدت بالغ بر دو میلیارد و 227 میلیون تراکنش به ارزش دو هزار و 522 میلیارد ریال صورت گرفته است که بیشترین مبلغ و تراکنش در ابزارهای پذیرش مربوط به ابزار پایانه فروشگاهی (کارتخوان) است. آنالیز این گزارش در حوزه شرکت های پرداخت الکترونیک از صدرنشینی و شرایط مطلوب به پرداخت ملت در میان شرکت های پرداخت خبر می دهد؛ از سویی دیگر این گزارش در مورد بانک های پذیرنده حاکی از ادامه فرایند صدرنشینی بانک ملت در پذیرندگی تعداد و مبلغ تراکنش های شاپرکی حتی با وجود مقداری نزول سهم بازار نسبت به ماه های گذشته است.

گزارش آبان ماه شرکت شاپرک از سهم بازار هر بانک پذیرنده از کل تعداد تراکنش ها نشان می دهد که بانک ملت با 22.06 درصد، بانک ملی ایران با 11.95 درصد و بانک صادرات با 7.17 درصد در رتبه های اول تا سوم بیشترین سهم در میان بانک های پذیرنده از تراکنش های شبکه پرداخت قرار گرفته اند؛ آنالیز آمار چند ماه اخیر شاپرک نسبت به آبان ماه در این بخش، از تغییر صندلی بانک کشاورزی با بانک صادارت و نزول بانک کشاورزی به رتبه چهارم حکایت دارد؛ همچنین صندلی بانک هایی همچون سپه و تجارت بهبود یافته و و بانک هایی مانند رفاه و پارسیان نسبت به چند ماه گذشته تعداد تراکنش کمتری را پذیرش نموده اند.

در ادامه این گزارش در زمینه شرایط سهم بازار هر بانک پذیرنده از کل مبلغ تراکنش های شبکه پرداخت اعلام شده است که بانک ملت با سهم 22.31 درصدی، بانک صادرات ایران با 11.74 درصد و بانک ملی ایران با سهم 11.38 درصدی در صندلی اول تا سوم بیشترین سهم از مبلغ پذیرندگی تراکنش های شبکه پرداخت قرار گرفته اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 703

به "بیشترین تراکنش های بانک در آبان ماه به کدام بانک ها تعلق داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین تراکنش های بانک در آبان ماه به کدام بانک ها تعلق داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید