بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با کرونا نیست

به گزارش مجله روگذر، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با شیوع ویروس کرونا نیست، باید فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی رعایت گردد.

بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با کرونا نیست

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ایرج حریرچی عصر یکشنبه در جریان نشست ستاد شهرستانی مقابله و مدیریت ویروس کرونا در خوی اضافه کرد: در یک ماه گذشته با کاهش فاصله گذاری اجتماعی در کشور و بازگشایی ها و رعایت نکردن مسائل بهداشت فردی و فیزیکی در بعضی از استان ها از جمله استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی تعداد مبتلایان به کرونا را افزایش داده است.

وی ادامه داد: با دو بیمارستان جدید ساخته شده در شهرستان خوی کمبود جدی از لحاظ تخت در این شهرستان وجود ندارد، اما اگر رفتار مردم بدین نحو ادامه پیدا کند و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نگردد شهرستان با کمبود تخت روبرو خواهد شد

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا به امروز با وجود پزشکان حاذق در شهرستان فرایند درمان این بیماری در خود شهرستان ادامه یافته است توضیح داد: بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با کرونا نیست.

حریرچی با بیان اینکه آنچه امروز برای مقابله با کرونا تاکید می گردد فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و بیرون از خانه، شستشوی مرتب دست ها ست گفت: رعایت پروتکل بهداشتی موجب کنترل بیماری در شهرستان خواهد شد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: در زمینه تأمین دارو های مورد احتیاج کمکی در مرحله درمان این بیماری هیچ گونه محدودیتی در کشور وجود ندارد.

نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر ضرورت ترمیم مدیریت مقابله با ویروس کرونا و تکمیل زیر ساخته ای حوزه بهداشت و درمان و ارتقای دانشکده علوم پزشکی خوی به دانشگاه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1142

به "بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با کرونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان، درمان و دارو راهکار مقابله با کرونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید