توقع باشگاه پرسپولیس از برانکو: فینال آسیا

به گزارش مجله روگذر، می خواهیم الدحیل را شکست دهیم و بعد از آن به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم. این کمترین توقعی است که از تیم خودمان داریم چون به توانایی هایش آگاهیم.

توقع باشگاه پرسپولیس از برانکو: فینال آسیا

به گزارش خبرنگاران ، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2017 را هیچکس از پرسپولیس توقع نداشت. نهایت توقع مان از آن پرسپولیس که اتفاقا خیلی کامل تر از تیم فعلی برانکو بود، صعود از گروه مرگ بود. قرمزها اما با وجود محرومیت از میزبانی در تهران، تا نیمه نهایی بالا رفتند و انتظارها هم با آنها بالا رفت. تا جایی که حتی از تیم بی مهره برانکو هم صعودی دوباره به نیمه نهایی را توقع نموده اند.

خود باشگاه البته توقعش بیش از این هاست که مدیرعاملش این شب ها فینالیست شدن پرسپولیس را خواب می بیند. حمیدرضا گرشاسبی گفته: همه در کنار هم این مرحله را با روحیه و همدلی پشت سر خواهیم گذاشت. می خواهیم الدحیل را شکست دهیم و بعد از آن به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم. این کمترین توقعی است که از تیم خودمان داریم چون به توانایی هایش آگاهیم.

آقای مدیرعامل البته این فرصت را هم برای کنایه زدن به دشمنان پرسپولیس از دست نداده است: خیلی ها در این مدت کوشش کردند شیرازه تیمی را که دنبال قهرمانی است، از هم بپاشانند. به هیات مدیره ورود کردند تا بین آنها اختلاف بیندازند اما نتوانستند. به کادرفنی ورود کردند تا برانکو قراردادش را تمدید نکند اما نتوانستند. آمدند سراغ بازیکنان که آنجا هم تیرشان به سنگ خورد. بعد به سراغ سکوها رفتند که این بار تا حد زیادی موفق شدند اما با درایت طرفداران و حمایت پیشکسوتان عزیز، حلقه بهم پیوسته پرسپولیس همچنان مقتدرانه به کارش ادامه خواهد داد و به چیزی جز قهرمانی در ایران و آسیا فکر نمی کند.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 123

به "توقع باشگاه پرسپولیس از برانکو: فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقع باشگاه پرسپولیس از برانکو: فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید