حدادی فر در سودای بازگشت، خداحافظی عقب افتاد

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، فصل گذشته در بازی های بسیاری نبود قسم حدادی فر به ذوب آهن آسیب زد بازیکنی از جنس فولادشهر که با تمدید قرارداد خود پیغام آور شادی برای فوتبال دوستان اصفهانی به خصوص ذوب آهنی ها شد.

حدادی فر در سودای بازگشت، خداحافظی عقب افتاد

بعد از تمدید قرارداد ادعاهای زیادی مبنی بر خراب شدن ارتباط حدادی فر و ذوب آهن مطرح شد که به طور متعدد از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد تا اینکه شخص حدادی فر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی انتها این داستان چند ده ساله را خاطرنشان کرد.

بعد از این خداحافظی عجیب و تلخ باشگاه ذوب آهن مدعی شد خود حدادی فر خواهان خداحافظی بوده و شرایط برای بازی او در تیم فوتبال ذوب آهن مهیا بوده است، با این حال طبق اعلام این باشگاه قرار بود حدادی فر در بازی هفته چهارم یعنی آدینه همین هفته مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظی کند.

قبل از این و بر اساس مشاهدات خبرنگاران مهدی تارتار به طرفداران ذوب آهنی قول بازگشت حدادی فر را داده بود او در پاسخ به هواداری که گفته بود قنام اسطوره این باشگاه است چرا او ر بیرون کردید جمله قنام تاج سر ماست هر کاری که باید برای بازگشت او کنیم، می کنیم.

صبح امروز بود که مصاحبه ای از قنام حدادی فر با یکی از رسانه های ورزشی منتشر شد که در آن حدادی فر گفته بود از مسئولان تشکر می کنم که طی این مدت دنبال حل شدن کار من بودند، اما تصمیم گرفتم در این شرایط در کنار تیم نباشم. و به نظرم در شرایطی که تیم دارد، این تصمیم بهتری است.

به کار بردن از جمله در این شرایط کنار تیم نباشیم نشان می دهد هنوز احتمال بازگشت حدادی فر به ذوب آهن وجود دارد، این در حالی است که در ادامه این مصاحبه قنام اصفهانی ها برای بحث خداحافظی از جمله دوست دارم اگر قرار است مرنامی هم برای خداحافظی من گرفته شود، در کنار طرفداران باشد. جمله ای که به کار بردن اگر در آن نشان می دهد شاید حدادی فر برای بازگشت برنامه دارد.

با این حال سوال بزرگ در صورت بازگشت حدادی فر بودن او در کنار تیم به عنوان بازیکن یا عضو کادر فنی است موضوعی که گویا در جدایی او نیز بی تأثیر نبوده است.

در کنار این ها نمی توان به مصاحبه مسعود ابراهیم زاده در انتها مصاف استقلال و ذوب آهن نیز اشاره نکرد، جایی که کاپیتان فعلی ذوب آهن حدادی فر را صاحب باشگاه ذوب آهن معرفی کرد.

بعلاوه باشگاه ذوب آهن در مورد زمان خداحافظی نام حدادی فر طی بیانیهای خاطرنشان کرد: علیرغم هماهنگی انجام شده فی مابین باشگاه ذوب آهن اصفهان و سازمان لیگ فوتبال پیرامون انجام مرنام خداحافظی قنام حدادی فر بازیکن ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن در ملاقات تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ باشگاههای کشور؛ قنام حدادی فر در مذاکره با علیرضا احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه در خواست نمود این مرنام در زمان دیگری که شرایط حضور تماشاگران و طرفداران نیز در استادیوم میسر باشد برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1922

به "حدادی فر در سودای بازگشت، خداحافظی عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر در سودای بازگشت، خداحافظی عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید