حمایت زشت نفیسه روشن از پدیده شوگرمامی !

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران:ویدیوی منتشر شده از یک سکانس جنجالی با بازی نفیسه روشن بازیگر زن مشهور که در آن یک زن را به دوست پسر و شوگرمامی شدن دعوت می نماید.

حمایت زشت نفیسه روشن از پدیده شوگرمامی !

نفیسه روشن بازیگر زنی است که همچون بهاره رهنما طلاق جنجالی داشته است و موضوع ازدواج و طلاق نفیسه روشن هنوز هم وایرال است.شروع جنجال های نفیسه روشن با انتشار ویدیوی خودکشی بوده است. نفیسه روشن که در بیمارستان بهمن بستری بود عمل جراحی سختی پشت سر گذاشت و با انتشار ویدیویی عجیب جنجال به پا کرد. نفیسه روشن در این ویدیو حرف از خودکشی زد و همه کاربران را نگران کرد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد با انتشار ویدیوهای جنجالی حسابی خبر ساز شده است و در فضای مجازی وایرال شد.

نفیسه روشن در گذشته ویدیویی از پایکوبی خود در شب عروسی منتشر کرد که جنجالی شد و سپس ویدیویی در بیمارستان منتشر کرد که در خصوص یک فرد صحبت می کرد که تهدید به افشاگری کرد اما اسمی از ان شخص نبرد.

دشمنان مخفی نفیسه روشن : او همواره از افرادی صحبت می نماید که زندگی اش را بهم زدند و اما تا به حال اسمی از آنها نبرده. نفیسه روشن به لایو های جنجالی در اینستاگرام مشهور است و فالوورهای بسیار خوبی هم کسب نموده و به تازگی تبلیغات را شروع نموده است !

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1837

به "حمایت زشت نفیسه روشن از پدیده شوگرمامی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت زشت نفیسه روشن از پدیده شوگرمامی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید