رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران، محمدرضا گلزار با یک رژه باشکوه از ماشین های میلیاردی اش در خیابان های تهران رونمایی کرد.

رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران

محمدرضا گلزار از چهره های پولدار است اما ظاهرا محمدرضا گلزار سختی زیادی کشیده است تا به این حد از معروفیت و وضع مالی خوب برسد. محمدرضا گلزار یکی از چهره های مطرح در گروه معروف آریان بوده است. محمدرضا گلزار در رستوران هم کار نموده است.محمدرضا گلزار گاهی فیلمی از خودورهای لوکس خود منتشر می نماید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گلزار یک برند خودرویی مشهور و لوکس دارد که کار او تبدیل ماشین های لوکس و گرانقیمت به ماشین های سوپر لوکس و بسیار لاکچری است و سپس با قیمت چندین میلیارد تومان به فروش می رسانند.

هرچند بر سر اینکه به محمدرضا گلزار سوپر استار بگوییم یا نه اختلافات زیادی است و مردم همواره نسبت به این جمله واکنش تند نشان می دهند ولی آنچه که می خواهیم بگوییم این است که گلزار به لحاظ مالی و فعالیت های مالی در میان هنرمندان واقعا یک سوپر استار است ! محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. بعلاوه چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی نموده است. بعضی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همواره مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست نموده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله نموده اند و خواندن او را مسخره می نمایند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده وفقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1868

به "رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژه ماشین های سوپر لوکس گلزار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید