زرینچه: قول قهرمانی نمی دهیم اما تا روز آخر می جنگیم، حضور طرفداران در تمرینات یکی از دغدغه های باشگاه است

به گزارش مجله روگذر، سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید نمود که آبی ها قول قهرمانی نمی دهند.

زرینچه: قول قهرمانی نمی دهیم اما تا روز آخر می جنگیم، حضور طرفداران در تمرینات یکی از دغدغه های باشگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از ثبت قرارداد بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال گفت: ما جز آقای یزدانی، باقری و دشتی قرارداد بقیه بازیکنان ثبت شد، این بازیکنان هم مشکل شخصی داشتند که نتوانستند بیایند، انشالله فردا به همراه کادر فنی ثبت می نمایند. مسائل حل شدنی است و استقلال برای شرکت در لیگ مسئله ای ندارد.

زرینچه در پاسخ به این سوال که محمودزاده اعلام نموده قرارداد تمام باشگاه های بدهکار ثبت نمی گردد، گفت: انشاءالله که اینطور باشد و طوری حرکت گردد که باشگاه ها تسویه نمایند. هر چه حساب ها شسته و رفته تر باشد، لیگ ما به سوی آرامش پیش خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال که چک پسته کاران چیست؟ آیا چک اسپانسر جدید استقلال است، گفت: من اطلاعی ندارم که چک چه اسپانسری هست، چک تضمینی است و قرار است قبل از اینکه موعد چک بازیکنان برسد، این چک ها را جمع کنیم و طلب بازیکنان پرداخت گردد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم آمادگی کامل برای آغاز لیگ دارد، بیان کرد: بیشترین چیزی که می توانست به ما یاری کند عقب افتادن لیگ بود، چون ما توانستیم تمرینات زیادی انجام دهیم و بازی های محبت آمیز مان را برگزار کنیم و نفرات جدید به هماهنگی لازم برسد. الحمدلله شرایط تیم برای آغاز مسابقات لیگ برتر خیلی خوب است.

زرینچه در مورد اینکه تا چه زمانی در مجموعه نفت تهرانسر تمرین خواهند کرد، توضیح داد: ما هم مجموعه انقلاب را در اختیار داریم و هم استادیوم نفت را که جا دارد از مسئولان این دو مجموعه تشکر کنم. ما سعی می کنیم طوری تمرین کنیم که هر دو مجموعه را برای تمرینات مان در طول فصل داشته باشیم.

وی در مورد برگزاری تمرینات پشت درهای بسته استقلال گفت: حضور طرفداران یکی از دغدغه های ما است، متاسفانه قراردادی که بسته شده است به این شکل است که تمرینات بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار گردد، فوتبال بدون حضور این دو قشر اصلا معنا و مفهوم ندارد. انشالله در این هفته ببینیم بتوانیم با مسئولان مجموعه نفت صحبت کنیم تا غیر از روزهایی که استراماچونی تصمیم به برگزاری تمرین پشت درهای بسته را داشته باشد، تمرینات را یک یا دو جلسه در هفته با حضور طرفداران برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا از جابجایی تیم راضی بوده بیان کرد: بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم فکر کنم شرایطمان خوب است و راضی هستیم سایر مسائل به خود بازیکن و طرفدار بستگی دارد.

زرینچه درخصوص اینکه آیا تیم فعلی استقلال مدعی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر است، توضیح داد: بالاخره تیم، تیم استقلال است و در هر شرایطی باید برای قهرمانی مبارزه نمایند ما قول قهرمانی نمی دهیم ولی تا روز آخر می جنگیم که قهرمانی را بدست بیاوریم و این شرایط را استقلال با این بازیکنان و کادر فنی دارد.

وی درباره اینکه آیا مسائل اقتصادی استقلال تا آغاز فصل جدید حل می شوند، گفت: هر چه این مسائل شسته و رفته تر شوند و تیم دغدغه کمتری داشته باشد و بازیکنان و کادر فنی بدون مشکل باشند شرایط استقلال هم از لحاظ کیفی بالاتر خواهد رفت. می دانم فتحی و همکارانشان کوشش می نمایند که این مسائل رفع شوند تا استقلال بدون مسائل حاشیه ای وارد بازی ها گردد.

زرینچه درباره آخرین وضعیت ناصری گفت: ناصری در تمرینات خوب بوده و مورد تایید کادر فنی قرار گرفته و قرار است روز یکشنبه به ایفمارک برود تا شرایطش تعیین گردد و بعد از آن قراردادش بسته خواهد شد. با جذب یکی دو بازیکن دیگر جابجایی برای استقلال تمام گردد.

،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 338

به "زرینچه: قول قهرمانی نمی دهیم اما تا روز آخر می جنگیم، حضور طرفداران در تمرینات یکی از دغدغه های باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: قول قهرمانی نمی دهیم اما تا روز آخر می جنگیم، حضور طرفداران در تمرینات یکی از دغدغه های باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید