سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد

به گزارش مجله روگذر، سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فیفا نظر مثبتی درباره اساسنامه فدراسیون دارد و زمانی که این نهاد تاییدیه اساسنامه را بفرستد مجمع فدراسیون را سریع برگزار می کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حیدر بهاروند در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال بر اساس وظایف خود در کنار تیم ها، باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها قرار گرفته است. استان اصفهان نیز صندلی ویژه ای در فوتبال کشور دارد و فکر می کنم می تواند به سایر استان ها نیز یاری کند.

وی درباره عدم تمدید مدیریت 4 ساله رئیس پیشین هیئت فوتبال اصفهان و عملکرد امیرمسعود هراتیان افزود: هر مدیری بر اساس تفکرات خود مدیریت می نماید و امیرمسعود هراتیان نیز اقدامات موردنظر خود در هیئت فوتبال اصفهان را طبق روال قانونی انجام داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره خبر لغو بازی تیم ملی با اقتصادی به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم گفت: روز گذشته از بازیکنان اقتصادی تست کرونا گرفته شده اما تا عصر روز گذشته که این موضوع را پیگیری کردم، جواب تست ها معین نشده بود و امروز نیز هنوز از شرایط این تیم اطلاعی ندارم.

وی درباره آخرین شرایط اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: اقدامات اساسنامه فدراسیون را انجام داده و چند نامه دیگر نیز پیرو آن ارسال نموده ایم و منتظر تأیید فیفا هستیم تا انتخابات را برگزار کنیم. فیفا نظر مثبتی درباره اساسنامه دارد و زمانی که فیفا تائیدیه را بفرستد مجمع فدراسیون را سریع برگزار می کنیم.

بهاروند با اشاره به برگزاری چند ویدئوکنفرانس با مسئولان فیفا درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال افزود: مسائل اساسنامه برطرف شده و منتظر اعلام فیفا هستیم و تنها می توانیم آخرین شرایط آن را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان تعویق لیگ برتر با توجه به شیب صعودی ابتلا به کرونا وجود دارد یا خیر بیان نمود: تمام مسابقات با هماهنگی و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد کرونا در ورزش انجام می گردد و هر نظری که آنها دهند برای ما اولویت دارد. درباره تماشاگران نیز چون شرایط بسیار بد است حضور تماشاگران در استادیوم ها فعلاً شدنی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1310

به "سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید