سمیعی: با حمیداوی درباره پرداخت طلب شهر خودرو حرف زدیم، فدراسیون چیزی درباره پنجره نقل وانتقالاتی ما نگفته است

به گزارش مجله روگذر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صحبت با حمیداوی یکسری مسائل درباره پرداخت مطالبات شهر خودرو مطرح شد.

سمیعی: با حمیداوی درباره پرداخت طلب شهر خودرو حرف زدیم، فدراسیون چیزی درباره پنجره نقل وانتقالاتی ما نگفته است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت بازیکنان داخلی گفت: چیزی در این مورد از طرف فدراسیون به ما اعلام نشده است.

وی در خصوص اینکه وکیل ماریو بودیمیر هنوز پرداخت کامل مطالبات این بازیکن را تأیید ننموده است، گفت: وکیل بودیمیر اعلام نموده که 475 هزار یورو به حسابش نشسته است. 32 هزار یورو دیگر هم هفته گذشته به حسابش واریز شده، ولی به دلیل مسائل تحریم هنوز به حساب ننشسته است. فردا تعطیلات تمام می گردد و او هم اعلام می نماید که این پول به حسابش نشسته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، بیان نمود: برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

سمیعی در پاسخ به این پرسش که آیا با حمیداوی درباره پرداخت مطالبات این باشگاه نیز صحبت نموده است یا خیر، گفت: یکسری مسائل مطرح شد تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

آیا درباره انتقال علی نعمتی با حمیداوی صحبت کردید؟، وی در واکنش به طرح این سؤال، گفت: در خصوص این مسئله صحبتی نکردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1557

به "سمیعی: با حمیداوی درباره پرداخت طلب شهر خودرو حرف زدیم، فدراسیون چیزی درباره پنجره نقل وانتقالاتی ما نگفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: با حمیداوی درباره پرداخت طلب شهر خودرو حرف زدیم، فدراسیون چیزی درباره پنجره نقل وانتقالاتی ما نگفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید