شوینده های سرطان زا، سرطان را از بین می برند.

به گزارش مجله روگذر، استفاده از شوینده های خانگی و لامپ فرابنفش برای شناسایی سرطان. در عصر نو هر گونه مواد شیمیایی که برای نظافت استفاده می گردد را عامل سرطان معرفی می نمایند. جالب است بدانید این مواد حالا سرطان را شناسایی می نمایند.

شوینده های سرطان زا، سرطان را از بین می برند.

طول موجهای کوتاه اشعه فرابنفش می تواند باکتری ها را نابود کند. به همین علت برای ضدعفونی کردن سطوح مانند اتاقهای بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. از پرتو فرابنفش برای ضدعفونی آب، ، تجهیزات پزشکی و لوازم صنعتی استفاده می نمایند.

رجحان اشعه فرابنفش: احتیاج به حمل و نقل و انبار مواد شیمیایی ندارد، با تغییرات PH و دما، کارایی آن چندان تغییر نمی نماید، فراورده جانبی به وجود نمی آورد، ایجاد طعم و بوی شیمیایی نمی نماید، زمان تماس لازم برای گندزدایی بسیار کوتاه می باشد و روی گروه هوازی اثر فوق العاده دارد.

دیجیاتو / به قدری تز و ایده نو به صورت روزمره برای درمان سرطان در کشورهای مختلف مطرح می گردد که دیگر برای شنیدن هر خبری، کمابیش آمادگی داریم اما نه در این حد که پژوهشگران با استفاده از چند بسته شوینده خانگی و یک چراغ فرابنفش قصد داشته اند تا انقلابی در حوزه درمان سرطان به پا نمایند. دانشمندان دانشگاه MIT و رایس این شیوه نو را ابداع نموده اند و به نظر می رسد کارایی خوبی نیز داشته باشد.

کوبیت ها، واحدهای پایه ای اطلاعاتی است که در پردازش اطلاعات کوانتومی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول هنگامی که دانشمندان کوبیت ها را خلق می نمایند، آنها وارد فرآیند بسیار پیچیده ای می شوند که در نهایت به بروز ناخواسته چندین عارضه جانبی ختم می گردد اما به نظر می رسد دانشمندان بالاخره در حین آزمون و خطاهای مکرر، یک متد مفید ابداع نموده اند.

استفاده از این متد هم آسان است و هم سریع انجام می گردد.. با تابش اشعه فرا بنفش به ترکیبات شیمیایی (شوینده های رایج خانگی)، نواقص کوانتومی فلئورسنتی خاصی در نانو لوله های کربنی ایجاد می گردد. لذا بر پایه این متد، همواره ژنراتورهای تک فوتونیِ کامل فراوری می گردد.

جالب است بدانید همین نواقص برای شناسایی تومورهای سرطانی می تواند سودمند واقع گردد. در حقیقت با بهره برداری از نقص کوانتومی و فراوری یک سیستم تصویرسازی قدرتمند، تومورهای سرطانی به راحتی شناسایی می شوند. چینگ وِی لین، یکی از نویسندگان این تیم پژوهشی در مصاحبه ای اعلام می نماید:

ما هم اکنون تنها با استفاده یک شوینده خانگی و یک عدد چراغ فرابنفش می توانیم نواقص کوانتومی فلئورسنتی را در عرض یک دقیقه به سرعت و حتی در یک مقیاس کلان فراوری کنیم.

البته هنوز جای نگرانی وجود دارد که آیا استفاده از این متد، به بافت های بدن آسیب می زند یا خیر. چرا که هنوز از علم فیزیک کوانتوم اطلاعات کاملی در اختیار دانشمندان قرار ندارد. از طرفی دیگر این سوال مطرح است آیا این روش توانایی شناخت تومورهای موجود در بافت های مختلف بدن انسان را با دقت اطمینان 100 درصدی در اختیار دارد؟ تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران پرسمان

منبع: اُکالا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1947

به "شوینده های سرطان زا، سرطان را از بین می برند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوینده های سرطان زا، سرطان را از بین می برند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید