طرح ملی ارتقاء خوابگاه های دانشجویی کشور اجرا می گردد، استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت مردمی در سال 99

به گزارش مجله روگذر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از زمینه سازی برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین، واقفین و مشارکت های مردمی در افزایش خدمات رفاهی دانشجویی اطلاع داد.

طرح ملی ارتقاء خوابگاه های دانشجویی کشور اجرا می گردد، استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت مردمی در سال 99

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به مهم ترین برنامه های این صندوق در سال آینده، اظهارداشت: منابع صندوق رفاه دانشجویان محدود است و برای ارائه خدمات رفاهی بهتر به دانشجویان باید از حداکثر ظرفیت موجود استفاده کنیم.

به گفته وی، صندوق رفاه دانشجویان استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی را در ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: زمینه سازی و مقدمات لازم برای اجرای طرح بهره مندی از ظرفیت خیرین، واقفین و مشارکت های مردمی در توسعه خدمات رفاهی دانشجویی سال آینده فراهم می گردد و این برنامه یکی از برنامه های مهم صندوق در سال 99 خواهد بود.

مطیعی توضیح داد: همچنان که اخیراً هم طرحی برای ارتقای خوابگاه های دانشجویی کشور با مشارکت صندوق، خیرین و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پیش بینی شده که در این طرح 40 درصد صندوق، 30 درصد دانشگاهها و 30 درصد خیرین مشارکت دارند.

از خیرین رفاه دانشجویی تقدیر می گردد

به گزارش فارس، معاونت برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان میخواهد به زودی از خیرین حامی رفاه دانشجویان در سال 97 قدردانی کند.

بنابر اعلام وزارت علوم، خیرین سال گذشته 470 میلیارد تومان در پروژه های مرتبط با آموزش عالی هزینه نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 884

به "طرح ملی ارتقاء خوابگاه های دانشجویی کشور اجرا می گردد، استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت مردمی در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی ارتقاء خوابگاه های دانشجویی کشور اجرا می گردد، استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت مردمی در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید