علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه شد

به گزارش مجله روگذر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی احمد علیجانپور را به عنوان سرپرست دانشگاه ارومیه منصوب کرد.

علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی احمد علیجانپور را به عنوان سرپرست دانشگاه ارومیه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه ارومیه منصوب می شوید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعلاوه در نامه ای جداگانه از خدمات و کوشش های دکتر رحیم حب نقی رئیس سابق دانشگاه ارومیه قدردانی کرد.

برپایه همین گزارش، احمد علیجانپور متولد 1349 عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه ارومیه، تحصیلات متوسطه و دبیرستان را در تبریز، دوره کارشناسی را در دانشگاه گیلان و دوره کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه تهران سپری نموده است. درسال 1380 به عنوان عضو هیات علمی با مرتبه استادیار در دانشگاه ارومیه آغاز به کار نموده و از آن موقع مسئولیت های متعددی را در حوزه آموزش عالی استان تقبل نموده است که از جمله می توان به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه و ریاست دانشکده منابع طبیعی اشاره نمود. بعلاوه عضویت در کمسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه، نماینده وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در بعضی از موسسات غیرانتفاعی استان، عضویت در شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه ارومیه وعضویت در شورای نظارت بر آموزش عالی استان را در کارنامه خود دارد. از عملکرد علمی و پژوهشی ایشان می توان به چاپ 82 مقاله علمی پژوهشی انگلیسی و فارسی، 54 فقره مقاله چاپ شده در کنفرانس های داخلی و خارجی، 48 فقره انتها نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری ونهایتا اجرای 12 فقره طرح پژوهشی داخلی و ارتباط با صنعت اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1955

به "علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید