فاضلی: اختلاف ما با سپاهان 4 گل نبود، یواخیملو هم با آلمان 6 گل خورد!

به گزارش مجله روگذر، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در بازی با سپاهان فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد که در فوتبال پیش می آید و آلمان هم با یواخیم لو 6 گل خورد.

فاضلی: اختلاف ما با سپاهان 4 گل نبود، یواخیملو هم با آلمان 6 گل خورد!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، وحید فاضلی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تیم سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: به سپاهان برای کسب این برد تبریک گفته و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. همان طور که پیش بینی نموده بودم این بازیکنان سپاهان بودند که نتیجه بازی را معین کردند که به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه لیگ پیروز باشند.

وی افزود: امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد که در فوتبال پیش می آید و آلمان هم با یواخیم لو 6 گل خورد. در نیمه دوم بازیکنان را به خوبی ریکاوری نموده و به بازی برگرداندیم اما متأسفانه داور چهارم در یک صحنه تمرکز تیم ما را بهم ریخت و گل چهارم را دریافت کردیم که از این بابت گلایه دارم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: به بازیکنام خسته نباشید می گویم. تیم باشخصیتی هستیم و به نتیجه این بازی کاری نداریم. بازیکنان بزرگی داریم و مهم این است که بتوانیم به فرایند خود بازگردیم. حتماً شرایط تیم را آنالیز می کنیم تا ببنیم به چه علت با این نتیجه شکست خوردیم. امروز تیم کمی خسته بود و شاداب نبودیم و شاید دلیل آن تأخیر در پرواز روز گذشته تیم بود، چون ساعت 8 شب به اصفهان رسیدیم، اما باز هم به تیمم خسته نباشید و به تیم حریف تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم و به جدول برگردیم.

فاضلی در خصوص آینده تیم فوتبال نساجی گفت: هنوز چیزی را از دست نداده ایم و امیدوارم فرایند پیش از بازی با سپاهان را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکتیک تیمش برابر سپاهان صرفاً ضدحمله بود، توضیح داد: خبرنگاری که این سوال را مطرح نموده باید عملکرد ما پیش از گل اول را دوباره ببیند تا به برنامه تیم ما پی ببرد. احتمالاً ایشان بازی را ندیده یا از رادیو گوش داده است. پیش از گل اول سپاهان کریم اسلامی در محوطه 6 قدم با کار ترکیبی به موقعیت رسید و به مهدی نجفی پاس داد و خودش هم می توانست این ضربه را بزند. انتقال تنها یکی از برنامه های ما بود و دیگر برنامه ما توپ گیری از پشت خط هافبک سپاهان بود. یک تعویض زودهنگام هم داشتیم که هارمونی تیم را کمی بهم ریخت. اگر تیمی از دقیقه 60 به بعد کم بیاورد می توانید بگویید از نظر جسمی مشکل دارد اما تیمی که از دقیقه 20 کمی افت می نماید، خسته است؛ بنابراین این ادعا را رد می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اعتراض چند بازیکن نساجی به داور بیان نمود: به هر حال این اتفاقات برای تیمی که 4 گل خورده پیش می آید و اتفاقاً شرایط را مدیریت نموده و به خوبی به بازی برگشتیم. از پلن B خود هم استفاده نموده و با آرایش 3-4-3 بازی کردیم و در نیمه دوم خوب بودیم، اما همان طور که گفتم داور چهارم در صحنه گل کمی تمرکز ما را بهم ریخت.

فاضلی درباره داوری این ملاقات اعلام کرد: به آقای عرب براقی تبریک و خسته نباشید می گویم و ایشان قطعاً جزء 3 داور اول ایران خواهد بود و الان هم هست، اما در یک صحنه که کارشناسان باید درباره آن نظر دهند، زمانی که 3 بر صفر عقب بودیم، شبیه به صحنه بازی با آلومینیوم اراک که مدافع این تیم اخراج شد، بازیکن سپاهان باید اخراج می شد. اگر اشتباهی وجود داشته سهوی بوده اما می توانستیم به بازی برگردیم. سابقه داشته که نتیجه 3 بر صفر در نیمه دوم تبدیل به نتیجه 3 بر 5 شود و اگر گل اول را می زدیم می توانستیم به بازی برگردیم، اما از کوشش بازیکنان برای جبران نتیجه تشکر می کنم.

وی افزود: اشتباهات و ایرادهایی داشتیم که ابتدا به من و کادر فنی برمی شود و سپس به بازیکنان. هیچ مسئله ای وجود ندارد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و همچنان پشتیبان آنها هستم چون بازیکنان باغیرت و باشرفی هستند. بودجه سپاهان قطعاً 15 برابر نساجی است اما اختلاف ما 4 گل نبود. فوتبال همین است و سال گذشته هم که در اصفهان با سپاهان بازی کردیم 6 توپ به تیرک دروازه ما زدند که 4 توپ می توانست وارد دروازه ما شود و نتیجه 4 بر صفر سال گذشته رقم بخورد اما امروز هر توپی که بازیکنان سپاهان نتوانسته بودند وارد دروازه ما نمایند، وارد دروازه شد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1425

به "فاضلی: اختلاف ما با سپاهان 4 گل نبود، یواخیملو هم با آلمان 6 گل خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: اختلاف ما با سپاهان 4 گل نبود، یواخیملو هم با آلمان 6 گل خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید