قیمت کادیلا پارس خودرو چقدر محاسبه خواهد شد؟

به گزارش مجله روگذر، قیمت کادیلا پارس خودرو کمتر از شاهین پلاس خواهد بود. بهای کارخانه این محصول تازه پارس خودرو به زودی از سوی شورای رقابت اعلام خواهد شد. اما منابع مطلع به بیت ران حدود قیمت کادیلا پارس خودرو را اعلام کردند.

قیمت کادیلا پارس خودرو چقدر محاسبه خواهد شد؟

بیت ران - محمد فتح اللهی: قیمت کادیلا پارس خودرو 10 درصد کمتر از شاهین پلاس خواهد بود. سایپا و شورای رقابت هنوز قیمت دقیقی برای شاهین پلاس اعلام نکردند.

این در حالی است که شاهین پلاس اتوماتیک در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو عرضه شد و متقاضیان بدون اطلاع از قیمت اقدام به ثبت نام کردند. اما حتی پس از اعلام نتایج و زمان تحویل خودروها نیز خبری از اعلام قیمت این خودرو نشد.

در آخرین قیمت اعلامی به وسیله شورای رقابت، بهای کارخانه شاهین جی 425/166/000 تومان اعلام شد. قطعاً نسخه پلاس اتوماتیک این سدان سایپا قیمت بالاتری از این رقم خواهد داشت.

منابع مطلع به بیت ران اعلام کردند که قیمت شاهین پلاس اتوماتیک سایپا هر قدر باشد، قیمت کادیلا از آن 10 درصد ارزانتر خواهد بود.

کادیلا قرار است با نخستین موتور 16 سوپاپ سایپا به دست مشتریان برسد. این قوای محرکه که با کد ME16 آن را می شناسیم، در واقع همان موتور EC5 پژو سیتروئن است.

این موتور چهار سیلندر که حجمی برابر با 1587 سی سی دارد، قادر است 115 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه نیرو فراوری کند. گشتاور خروجی این موتور نیز به 147 نیوتن متر می رسد که در دور 4200 در دسترس راننده قرار گرفته است.

کادیلا در مرحله اول با گیربکس 5 سرعته شاهین به فروش می رسد. اما در جریان رونمایی از این خودرو اعلام شد که فراوری نسخه اتوماتیک آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نمونه اتوماتیک کادیلا با گیربکس 6 سرعته ساخت DAE فراوری می گردد. این گیربکس اکنون بر روی شاهین اتوماتیک نیز نصب شد.

جوابیه گروه خودروسازی سایپا در مورد شرایط فراوری موتور ME16

اختلاف قیمت دنا پلاس با مردم محاسبه می گردد / شورای رقابت دست به کار شد

موتور سه سیلندر تیوان چرا فراوری نشد؟ / بودجه میلیاردی به کجا رفت؟

قیمت سهند پارس خودرو چقدر خواهد بود؟ / قیمت گذاری سهند در مراحل پایانی

نیسان زامیاد به کنیا می رود / نیسان آبی تبدیل به Kifaru شد

منبع: بیت ران
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2315

به "قیمت کادیلا پارس خودرو چقدر محاسبه خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کادیلا پارس خودرو چقدر محاسبه خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید