لاکچری ترین و متفاوت ترین جواهرات جهان

به گزارش مجله روگذر، تصاویری جنجالی از طرح های عجیب جواهرات زنانه در فضای مجازی خبرساز شده است.

لاکچری ترین و متفاوت ترین جواهرات جهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اگر اختلاف سلیقه نبود، کالا ها متفاوت نمی شدند، این اصلی است که همه ما می دانیم و به آن باور داریم. اما به نظر می رسد مواردی وجود دارد که بسیاری از مردم تصور می نمایند خوب، عجیب یا حتی بد هستند. این همان اتفاقی است که در میان فعالان سایت فیسبوک به دلیل مجموعه جدیدی از جواهرات اتفاق افتاده است.

همواره طرح های جدیدی از جواهرات و لوازم جانبی ساخته می گردد که زنان را به جستجو و داشتن آن ها جلب می نماید. اما به نظر می رسد که طراحی های عجیبی وجود دارد که برخی از افراد آن ها را دوست ندارند و این همان چیزی است که اخیرا در سایت شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است. برخی از آن ها به شکل حیوانات است که همین موضوع بحث و جدال بین دختران و پسران را برانگیخت.

یک دستبند به شکل یک شیر عظیم، که به نظر می رسد روی مچ کسی که آن را می پوشد نشسته است طراحی شد که وزن آن 129.29 گرم و قیمت تقریبی 115 هزار پوند است. در ادامه تصویر این دستبند را مشاهده می کنید:

این دستبند تنها مورد منتشر شده نبود و انگشتری با همان طراحی شیر اما کمی ارزان تر ساخته شد، که آن را مشاهده می کنید:

در تکمیل این جواهرات به شکل حیوان، یک حلقه عظیم به شکل سگ ساخته شده است که قیمت آن 20000 پوند است.

پایان، یک مجموعه کامل از انگشتر و دستبند طاووس شکل عرضه شد که قیمت آن تقریباً 40000 پوند بود و از آنجا که سلیقه ها از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است، بیشتر نظرات منفی بود. این مدل به دلیل سنگین بودن و قیمت اغراق آمیز آن مورد بیشتر مورد انتقاد نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1370

به "لاکچری ترین و متفاوت ترین جواهرات جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری ترین و متفاوت ترین جواهرات جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید