مدیر عامل باشگاه نفت آبادان افکار را منحرف نکند

به گزارش مجله روگذر، احسان عباسپور در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به انتشار برخی اخبار پیرامون تصویب کمک مالی پالایشگاه آبادان به باشگاه صنعت نفت در نشست شورای تأمین در روز شنبه (پس فردا) که از سوی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت مطرح شده است با ابراز گلایه اظهار کرد: مدیرعامل این باشگاه اجازه ندارد افکار فوتبال دوستان را به سمت فرمانداری منحرف کند؛ مسئولیت اول تا آخر این مسائل به عهده شخص وی و هیئت مدیره این باشگاه است.

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان افکار را منحرف نکند

وی تاکید کرد: ما با تمام توان پیگیر این موضوع هستیم اما اینکه عنوان می شود قولی داده ایم که این موضوع را شنبه حل می کنیم، اینگونه نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان تاکید کرد: هواداران بارها با ما تماس گرفتند و ابراز نگرانی کرده اند. برای نگرانی آنها احترام قائلیم و تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم که تیم باقدمت و با ریشه صنعت نفت آبادان هر چه سریع تر از این بحران خارج شود و نگرانی هواداران و مسائل مالی بازیکنان هم مرتفع شود.

عباسپور شرح داد: مسئله اصلی این است که هیئت مدیره باشگاه قبل از برگزاری رقابت ها می دانست چنین مسائلی وجود دارد کما اینکه در فصول گذشته هم وجود داشته است. آنها با آگاهی به این چالش ها مسئولیت را قبول کرده اند و باید پای این مسئولیت بمانند.

به گزارش خبرنگاران، با گذشت حدود نیم فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هنوز یک ریال از قرارداد خود را دریافت نکرده اند و وزارت نفت مخالف حمایت مالی از این تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2085

به "مدیر عامل باشگاه نفت آبادان افکار را منحرف نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل باشگاه نفت آبادان افکار را منحرف نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید