معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: کوشش می کنم هیچ یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی جواب نماند

به گزارش مجله روگذر، ستاری گفت: با هدف اقتدار فناوری و علمی در این حوزه قدم برداریم و تمام کوشش من این است که هیچ کدام از اسناد مصوب بی جواب نماند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: کوشش می کنم هیچ یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی جواب نماند

به گزارش خبرنگار ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز در حوزه هنری برگزار گردید با بیان اینکه معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان زاییده شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: اسنادی که در این دوره تصویب شد و پیشرفت دانشجویان در گیاهان دارویی و نانو ثمره استاد شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تمام کوشش من این است که هیچ کدام از این اسناد بی جواب نماند.

وی با بیان اینکه استارت آپ ایران در منطقه اول است گفت: تمام پیشرفت های ما و پیروزیت هایی که در حوزه های علمی کسب نموده ایم و بازگشت تعداد قابل توجهی از دانشجویان به سبب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

ستاری درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در این حوزه نقش پر رنگی داریم و کار می کنیم و در آینده از نظرات عاملی استفاده خواهیم کرد.

معادن علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اتفاقات خوبی در آینده اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: با هدف اقتدار فناوری و علمی و داشتن صادرات پیروز در این حوزه قدم برداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 210

به "معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: کوشش می کنم هیچ یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی جواب نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: کوشش می کنم هیچ یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی جواب نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید