ورزشکاری که در روز تولدش کشته شد

به گزارش مجله روگذر، روسلان زاخاروف، برنده مدال برنز رقابت های جوانان قهرمانی دنیا در رشته اسکیت سرعت در سال 2017، در روز تولد 23 سالگی اش در اثر برخورد یک خودرو با او که در حال دویدن بوده است، جان خود را از دست داد.

ورزشکاری که در روز تولدش کشته شد

این اتفاق در محل زادگاه او در شهر خاباروفسکا رخ داد. زاخاروف مدال برنز 500 متر را در رقابت های قهرمانی دنیا سال 2017 در هلسینکی به دست آورده بود. او بعد از تصادف به بخش مراقبت های منتقل شد اما نتوانست هوشیاری خود را به دست بیاورد و در نهایت در اثر تصادفی که طبق گفته اتحادیه دنیای اسکیت در روز تولدش اتفاق افتاده بود، جان خود را از دست داد.

این ورزشکار روس، خیل زود خود را به عنوان یک استعداد ویژه در رشته اسکیت عنوان نمود و چندین بار قهرمانی در رقابت های داخلی روسیه را هم به دست آورد و در نهایت هم در رقابت های دنیای درخشید.

بعد از این حادثه تلخ، اتحادیه اسکیت روسیه با انتشار بیانیه ای تاسف خود را بابت درگذشت زاخاروف اعلام و با خانواده او ابراز همدردی کرد.

طبق گفته پلیس محلی، این اتفاق حدود ساعت 6 صبح روز یکشنبه اتفاق افتاده است. در شرح حادثه گفته شده که راننده کامیون در مسیری حرکت می نموده که عابر پیاده هم در حرکت بوده. اما فرد عابر (زاخاروف) به جای حرکت در پیاده رو در کنار خیابان در حال راه رفتن بوده است. طبق این گزارش ضربه شدیدی که به سر زاخاروف وارد شده باعث مرگ او شده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1892

به "ورزشکاری که در روز تولدش کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاری که در روز تولدش کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید