پرداخت نشدن مطالبات معوقه قهرمان لیگ برتر واترپلو جای تأسف دارد، از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد

به گزارش مجله روگذر، ملی پوش واترپلو گفت: جای تأسف دارد که باشگاه پرسپولیس درصدی از مبلغ قرارداد تیم قهرمان لیگ برتر واترپلو را پرداخت نکرده است.

پرداخت نشدن مطالبات معوقه قهرمان لیگ برتر واترپلو جای تأسف دارد، از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم واترپلوی پرسپولیس همانند تیم فوتبالش به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد. سرخ پوشان در شرایطی قهرمان لیگ برتر واترپلو شدند که مسابقات در مراحل پایانی به دلیل همه گیری ویروس کرونا متوقف شد و کمیته برگزاری مسابقات پس از برگزاری جلسات متعدد رأی به قهرمانی پرسپولیس داد، چراکه شرایط بهتری نسبت به سایر تیم های مدعی داشت. در این میان باشگاه پرسپولیس مطالبات تیم قهرمان واترپلوی خود را پرداخت نکرده است.

سهیل رستمیان در خصوص قراردادی که با تیم واترپلوی باشگاه پرسپولیس بست، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: من نیز مانند دیگر بازیکنان در مهر 98 قرارداد بستم و همان زمان عقد قرارداد اعلام شد نهایتاً تا دو هفته پس از تاریخ انعقاد قرارداد، 20 درصد از مطالبات پرداخت می شود. در شرایطی که به نیمه مرداد 99 نزدیک شده ایم هنوز یک درصد از مبلغ قرارداد ما پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: در این مدت تنها کاری که باشگاه پرسپولیس انجام داده، یک شلوارک و تی شرت به ما داده است و این از مظلومیت بازیکنان واترپلو است که از لباس، حوله و تجهیزاتی که دیگر بازیکنان در باشگاه های خود دریافت کردند نیز محروم بودند. البته چندین وعده هم به ما ناهار دادند و نباید حرفی را ناگفته بگذاریم.

بازیکن تیم واترپلوی پرسپولیس اظهار داشت: به احتمال فراوان ناچار خواهیم شد تا از باشگاه پرسپولیس شکایت کنیم. اینکه ما این باشگاه را دوست داریم و با کمترین حاشیه توان زیادی به خرج دادیم تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم دلیل نمی شود که حقمان پرداخت نشود. پیش از شروع مسابقات شانس قهرمانی دانشگاه آزاد به مراتب بیشتر از ما بود اما با تدابیر کادر فنی و زحمت و غیرت بچه ها توانستیم قهرمان شویم. مسئولان باشگاه پرسپولیس نباید در مقابل خدمتی که به آن ها شد و جام قهرمانی که نصیبشان شده رفتار غیرحرفه ای داشته باشند و امیدوارم تعهدی که داده اند را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید از ورزش قهرمانی درک متقابلی داشته باشند. وقتی یکی از تیم هایشان قهرمان می شود باید قبل از آنکه قهرمانی این تیم مسجل شود، مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را پرداخت کنند. جالب است که قهرمانی ما در سایت باشگاه پرسپولیس هم بازتاب نداشت و جای سؤال دارد که مگر تیم واترپلو زیرمجموعه باشگاه نیست. اگر افتخاری برای بازیکنان به دست آمده قطعاً برای باشگاه نیز محسوب می شود، بنابراین باید مراودات مالی روشن باشد و حق و حقوق پرداخت شود.

رستمیان یادآور شد: زمانی که محمدحسن انصاری فرد نفر اول باشگاه پرسپولیس بود، به تیم واترپلو سر می زد اما از زمانی که مهدی رسول پناه جانشین وی شده یک بار هم سراغ ما نیامده است. جالب اینکه چند مرتبه ای به همراه دیگر اعضای تیم واترپلو به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتیم اما فرصت دیدار با رسول پناه داده نشد. جای تأسف دارد که مطالبات معوقه تیم قهرمان لیگ داده نمی شود.

وی با اشاره به این موضوع که مجموع قرارداد تیم واترپلوی پرسپولیس 500 میلیون تومان است، تأکید کرد: مبلغ قرارداد کل تیم شاید 20 درصد یک بازیکن مهم تیم فوتبال پرسپولیس نباشد. تا اینجا نزدیک به 80 درصد مبلغ قرارداد اعضای تیم فوتبال پرداخت شده، یعنی چهار برابر کل پول تیم به یک بازیکن داده اند. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس از حامی مالی خوبی بهره می برد، مشکل خاصی برای پرداخت پول بازیکنان واترپلو وجود ندارد. هدف ما این است که از روال طبیعی مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنیم اما اگر این اتفاق نیفتد ناچار به دریافت وکیل و شکایت رسمی خواهیم شد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1271

به "پرداخت نشدن مطالبات معوقه قهرمان لیگ برتر واترپلو جای تأسف دارد، از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت نشدن مطالبات معوقه قهرمان لیگ برتر واترپلو جای تأسف دارد، از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید