ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی ، خودنما نیستم !

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: سپیده خداوردی بازیگر و نوازنده در مصاحبه ای از سوتفاهمی که برایش به وجود آمده پرده برداشت.

ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی ، خودنما نیستم !

سپیده خداوردی یک فرزند پسر به نام سانیار دارد. سپیده خداوردی به موسیقی دلبستگی عجیبی دارد. سپیده خداوردی عاشق چیدن سفره هفت سین ازسوی مادرش است. سپیده خداوردی در تیپ های مختلف دیده می گردد. در تازه ترین عکس سپیده خداوردی را در استایل مشکی مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگاران، سپیده خداوردی در این مصاحبه گفت که در جشن حافظ ژستی معمولی و همیشگی اش را گرفته بوده که بعضی آن را حمل بر قایفه گرفتن و خودنمایی دانشته اند.

سپیده خداوردی در ادابازی خندوانه

برنامه خندوانه در حالیکه رامبد جوان بیان کرد تا کنترل شدن پیک کرونا، ضبط تازهی ندارند با تشدید پروتکل ها با ادابازی بازیگران خانم، به آنتن برگشت.

چندی پیش رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه در صفحه مجازی خودش بیان کرد که برای حفظ سلامتی عوامل و تماشاگرها تا کنترل شدن پیک کرونا، خندوانه ضبط تازهی ندارد. با پیگیری های شده و پستِ تازه رامبد جوان در صفحه مجازی خودش قرار است خندوانه دوباره از امشب به آنتن برگردد.

او در صفحه اینستاگرامی خودش نوشت: می خواستیم تا کم شدن کرونا برنامه نسازیم، اما دلمون نیومد ازتون دور بمونیم. امشب مسابقه ادابازی بین خانم ها را داریم از دستش ندهید.

در تیزری که رامبد جوان در صفحه خودش از این رقابت منتشر نموده شخصیت هایی مثل شبنم قلی خانی، شهرزاد کمال زاده، سپیده خداوردی و فرشته کریمی دیده می گردد؛ البته از هشتگ های دیگر پیداست که احتمالاً مریم معصومی، جهان مدنی، مبینا نصیری و فاطیما بهارمست هم در این رقابت حضور خواهند داشت.

سیدعلی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در توضیحات بیشتر گفت: تصمیم گرفتیم برگردیم، چون مخاطبی که باید برای یاری به آرام شدن شرایط کرونا، بیشتر در خانه بماند، به این تفریح احتیاج دارد. از این جهت ضبط برنامه را دنبال کردیم؛ می خواستیم در هوای آزاد این اتفاق بیفتد و زیرساخت این شرایط تصویربرداری را آماده کردیم به خاطر شرایط جوّی که در این روزهای اخیر شاهد بودیم محقق نشد.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1843

به "ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی ، خودنما نیستم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی ، خودنما نیستم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید