یواخیم لو: از شکست مقابل انگلیس درس گرفته بودیم

به گزارش مجله روگذر، سرمربی ژرمن ها معتقد است شاگردانش برابر ایتالیا بازی منظم و هوشمندانه ای را از خود ارائه داده اند.

یواخیم لو: از شکست مقابل انگلیس درس گرفته بودیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو در پی رجحان 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل ایتالیا که نخستین پیروزی ژرمن ها مقابل آتزوری از سال 1995 به بعد بود، به شبکه تلویزیونی ARD آلمان گفت: خیلی وقت بود که چنین عملکردی مقابل ایتالیا نداشتیم، ولی بازی هوشمندانه ای را به نمایش گذاشتیم و در حملات و کارهای دفاعی عالی بودیم. بازی خوبی برای ما بود و تمام بازیکنان به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

سرمربی آلمان با اشاره به شکست ناامیدکننده تیمش برابر سه شیر در ملاقات محبت آمیز ای که همین چند روز پیش در برلین رقم خورد، صحبت هایش را اینگونه دنبال کرد: ما در بازی برابر انگلیس هم با نتیجه 2 بر صفر پیش بودیم، اما در ادامه آن ملاقات تمرکزمان را از دست دادیم، البته از شکست مقابل سه شیر درس هایی هم گرفته بودیم و در تقابل با ایتالیا می خواستیم که در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و منظم باشیم که پیروز به انجام این کار هم شدیم.

لو در تمجید از هافبک نفوذی تیمش که به تازگی با پشت سر گذاشتن مصدومیت کشاله رانش که از ماه اکتبر 2015 به آن دچار شده بود به میادین بازگشت و شب گذشته هم در دقیقه 45 گل دوم تیمش را به ثمر رساند، توضیح داد: گوتسه خیلی وقت بود که بازی ننموده بود و می توانم درک کنم که چرا برای بایرن مونیخ در این فصل خیلی به میدان نرفته است، چون آنها تیم قدرتمندی دارند.

سرمربی ژرمن ها در تکمیل صحبتش بیان کرد: گوتسه در هفته های اخیر سخت کوشش نموده و ساعت های اضافه به طور اختصاصی تمرین نموده و امیدوارم این به او اعتماد به نفس لازم برای بازی های پیش رو را بدهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 708

به "یواخیم لو: از شکست مقابل انگلیس درس گرفته بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: از شکست مقابل انگلیس درس گرفته بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید