رونی: انگلیس مقابل نروژ می توانست بهتر بازی کند

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: با وجود پیروزی یک بر صفر سه شیر در خانه برابر نروژ، کاپیتان این تیم از عملکرد خود و هم تیمی هایش چندان راضی نبود.

رونی: انگلیس مقابل نروژ می توانست بهتر بازی کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در دیداری محبت آمیز در استادیوم ومبلی لندن به مصاف تیم ملی نروژ رفت و این بازی را با تک گلی که وین رونی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به سود خود به انتها رساند هرچند مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد گفت که تیمش در حد انتظار ظاهر نشده است.

کاپیتان جدید تیم ملی انگلیس، در انتها بازی در گفت وگو با شبکه ITV اسپورت گفت: فکر می کنم که می توانستم بهتر از این کار کنم. در واقع فکر می کنم که همه ما می توانستیم بهتر از این بازی کنیم. البته نباید فراموش کنیم که این اولین بازی ما پس از جام جهانی بود و مهمترین چیز در آن کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم و حالا با روحیه ای خوب برای بازی روز دوشنبه آماده می شویم.

رونی اضافه نمود: به نظر من انگلیس در نیمه اول به خوبی توپ را در سراسر میدان می گرداند و آن را حفظ می کرد. در ادامه نروژی ها کار را برای ما سخت کردند و سبب شدند که کمی عقب نشینی کنیم اما با این حال ما توانستیم چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کنیم. در نیمه دوم بازی را نسبتاً ضعیف آغاز کردیم که این ناامیدکننده بود، چون با این هدف که بازی خود را به نروژی ها تحمیل کنیم به میدان رفته بودیم. به هر حال چیزی که اهمیت دارد این است که در انتها بازی را بردیم.

رونی که در منچستریونایتد هم به تازگی به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شده است، در مورد گلی که به ثمر رساند هم توضیح داد: پنالتی زدن همواره استرس دارد اما این بار من مطمئن بودم که می توانم گل بزنم.

رونی که اکنون تنها هشت گل تا رسیدن به بابی چارلتون به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس فاصله دارد، خاطر نشان کرد: قبل از بازی درباره زدن پنالتی های احتمالی فکر نموده بودم و همان برنامه را عملی کردم و خوشبختانه پیروز شدم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 596

به "رونی: انگلیس مقابل نروژ می توانست بهتر بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: انگلیس مقابل نروژ می توانست بهتر بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید