4 باغ گردشگری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شده است

به گزارش مجله روگذر، بهمن عسگری سوادجوانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه راه اندازی باغ های گردشگری زمینه توسعه گردشگری را فراهم می نماید، گفت: هم اکنون در شهرستان سامان تعدادی باغ گردشگری راه اندازی شده که به مسافران خدمات گردشگری ارائه می نمایند.

4 باغ گردشگری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شده است

وی اضافه نمود: در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون چهار باغ گردشگری به بهره برداری رسیده که زمینه توسعه گردشگری را در این منطقه فراهم نموده است.

بهمن عسگری سوادجانی مطرح نمود: باغ های گردشگری در نزدیکی مناطق هدف گردشگری راه اندازی می گردد که مسافران می توانند از این محل برای اقامت یک روزه خود استفاده نمایند و خدمات مختلف گردشگری دریافت نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بسیاری از نقاط گردشگری به واسطه توپوگرافی منطقه فضا برای استراحت و ماندگاری مسافران کم است که راه اندازی باغ های گردشگری در این مناطق این دغدغه را برای مسافران حل می نماید.

وی ادامه داد: راه اندازی باغ های گردشگری می تواند زمینه اشتغال را در استان فراهم کند و موجب توسعه منطقه و افزایش درآمد منطقه گردد.

بهمن عسگری سوادجانی ادامه داد: با پیگیری ها و همکاری مردم منطقه فارسان یک باغ گردشگری در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است که این باغ گردشگری نیز به مسافران در شهرستان فارسان خدمات گردشگری ارائه می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: به باغ های گردشگری برای توسعه و افزایش خدمات تسهیلات پرداخت می گردد و از آب، گاز و برق بهرمند می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 791

به "4 باغ گردشگری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 باغ گردشگری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید