استقبال چین از آتش بس قره باغ

به گزارش مجله روگذر، وزیر امور خارجه چین بیان کرد این کشور از توافق آتش بس میان آذربایجان و ارمنستان که با وساطت روسیه به دست آمده است استقبال می نماید.

استقبال چین از آتش بس قره باغ

جهت دریافت خدمات طرح باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از خبرگزاری تاس، وانگ ییی وزیر امور خارجه چین از توافق آتش بس در منطقه قره باغ استقبال کرد.

او در این خصوص اظهارداشت: ارمنستان و جمهوری آذربایجان با وساطت فعال و مثبت روسیه، 10 نوامبر درگیری ها را به حالت تعلیق در آوردند. طرف چینی این موضوع را تأیید و از آن استقبال می نماید. وزیر امور خارجه چین به نوبه خود ابراز امیدواری کرد: شرایط در این منطقه همچنان بهبود یابد.

وانگ ییی گفت: چین آمادگی پیوستن به کوشش های جامعه بین المللی را دارد و به ایفای نقشی سازنده برای حل و فصل مسئله قره باغ ادامه خواهد داد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان 9 نوامبر در خصوص قطع کامل جنگ در قره باغ بیانیه مشترکی امضاء کردند. براساس این توافق، طرف های آذربایجانی و ارمنی در مواضع اشغالی خود متوقف می شوند و هزار و 960 نیروی حافظ صلح روسیه در منطقه مستقر خواهند شد. ،باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1349

به "استقبال چین از آتش بس قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چین از آتش بس قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید