عباس عراقچی وارد مسکو شد

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دومین مقصد سفر منطقه ای برای حل مناقشه قره باغ وارد مسکو شد.

عباس عراقچی وارد مسکو شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس،سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران به منظور حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقامات روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) وارد مسکو شد.

وی در بدو ورود به مسکو گفت: گروه مینسک امنیت و همکاری اروپا در طول 30 سال گذشته نتوانستند کاری برای حل اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان نمایند و جمهوی اسلامی ایران با طرح ابتکاری خود کوشش دارد با همکاری منطقه ای به اختلافات باکو و ایروان انتها دهد که البته کار سختی برای این هدف در پیش رو داریم.

سفر منطقه ای عراقچی برای حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ از باکو آغاز شد و فردا پنجشنبه بعد از رایزنی با مقامات روسیه به ایروان و از آنجا به آنکارا سفر می نماید.

عراقچی در پاین سفرش به باکو هم مطرح کرد که طرح ابتکاری ایران بسیار مورد توجه جمهوری آذربایجان قرار گرفته و ضمن تشریح ویژگی های طرح ابتکاری ایران برای حل مناقشه قره باغ گفت: برخورد جمهوری آذربایجان با این طرح مثبت و سازنده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1338

به "عباس عراقچی وارد مسکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس عراقچی وارد مسکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید