تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا

به گزارش مجله روگذر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اجرای مصوبات شورا توسط شهرداری تهران تذکر داد.

تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا

به گزارش خبرنگاران، مرتضی الویری در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مواردی در شهرداری تهران وجود دارد که به دلیل محدودیت اعتبارات اقدامی در خصوص آن ها انجام نمی گردد اما متأسفانه مصوباتی از شورا نیز وجود دارد که نه به دلیل محدودیت اعتبارات بلکه به دلیل عدم توجه شهرداری اقدامی در خصوص آن ها انجام نمی گردد.

وی اضافه کرد: یکی از این مصوبات بند 8 ماده 12 قانون برنامه سوم شهر تهران است که احکام آن سال گذشته تصویب شد اما در خصوص آن تاکنون اقدامی انجام نشده است.

الویری ادامه داد: در ماده 12 و بند هشتم بر لزوم تدوین ضوابط تشکیلاتی شامل دامنه شمول، تعاریف و اصطلاحات ساختاری، ضوابط ایجاد واحدهای سازمانی در مناطق، نواحی، سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری و ارائه به شورا جهت تصویب در سه ماهه نخست برنامه تاکید شده اما بعد از گذشت شش ماه متأسفانه در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

وی تأکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اینکه شهرداری موظف بوده براساس بند هشتم ماده 12 برنامه سوم در سه ماهه اول در این خصوص برنامه خود را ارائه دهد لذا به شهرداری تذکر می دهم که هر چه زودتر در خصوص ارائه این برنامه به شورا اقدام کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 445

به "تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید