توصیه چین به آمریکا در خصوص کرونا

به گزارش مجله روگذر، نماینده چین در سازمان ملل از واشنگتن خواست به جای طرح اتهام علیه پکن، مسئولیت عدم توانایی در مهار کرونا و محافظت از جان آمریکایی ها را بپذیرد.

توصیه چین به آمریکا در خصوص کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از اسپوتنیک، ژانگ جون نماینده چین در سازمان ملل متحد از دولت ترامپ خواست از مقصر جلوه دادن پکن در شیوع بیماری کرونا دست بردارد و درقبال نوع مدیریت این بحران در آمریکا، مسئولیت پذیر باشد.

اظهارات ژانگ واکنشی است به ادعای روز گذشته کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل که گفته بود باید چین را از بابت شیوع این طاعون (کووید 19) در دنیا؛ به پاسخگویی واداشت.

ژانگ در ادامه اضافه نمود: دیگر کافی است. شما همین حالا هم دردسرهای زیادی برای دنیا ایجاد نموده اید. آمریکا باید بپذیرد که فقط خودش از بابت ناکامی در مهار کرونا مقصر است.

وی ادامه داد: با برخورداری از پیشرفته ترین فناوری ها، چرا آمریکا بیشترین آمار مبتلایان و فوتی های دنیا را دارد. اگر پای پاسخگویی در میان باشد؛ باید برخی از سیاستمداران خود را مقصر بدانید.

ژانگ یادآوری کرد که ایجاد دوگانگی و شکاف در سازمان ملل، به برون رفت از بحران کرونا کمکی نمی کند.

وی در این باره اضافه نمود: آمریکا مقابل جامعه دنیای ایستاده و خود را کاملاً منزوی نموده است. اکنون وقت بیداری است. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1276

به "توصیه چین به آمریکا در خصوص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه چین به آمریکا در خصوص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید