جریمه میلیاردی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در همدان

به گزارش مجله روگذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از کشف یک هزار و 776 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق در این استان اطلاع داد.

جریمه میلیاردی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در همدان

به گزارش خبرنگار از، علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: راننده یک دستگاه سواری با جاسازی کردن گوشی تلفن همراه در خودرو قصد انتقال این محموله از غرب به سمت مرکز کشور را داشت که در گلوگاه شهید زارعی متوقف شد.

او اضافه نمود: به دنبال بازرسی و پرونده ای در این زمینه در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد که متهم به پرداخت جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه 90 درصد پرونده های قاچاق متعلق به افراد غیربومی است ادامه داد: 80 درصد پرونده های قاچاق تشکیل شده مربوط به قاچاقچیانی است که از سمت استان های غرب و جنوب کشور کالای قاچاق را به سمت مرکز کشور منتقل می نمایند.

حسن پور ادامه داد: استان همدان جهت ترانزیت کالای قاچاق بوده و مقصد این نوع کالا ها نیست و حدود 10 درصد از کالا های کشف شده در این استان با هدف توزیع در همدان، قاچاق شده است.

او درباره مجاز یا غیرمجاز بودن دستگاه استخراج ارز دیجیتال گفت: هر چند سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به صدور مجوز برای استفاده از این دستگاه می نماید، اما با توجه به ورود غیرقانونی و قاچاق آن، در صورت مشاهده پلیس آن را توقیف و متخلف را به تعزیرات معرفی می نماید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: تعزیرات این استان در پرونده دیگری اقدام به ضبط یک دستگاه خودروسواری شورولت نموده و متهم را به دلیل اتمام مهلت قانونی تردد در خارج از محدوده منطقه آزاد بدون تمدید مهلت، به پرداخت 11 میلیارد و 749 میلیون ریال محکوم کرد.

حسن پور اعلام کرد: راننده این وسیله نقلیه با وجود اتمام مهلت سه ماهه تردد، به منطقه آزاد اروند بازنگشته و هنگام تردد در جاده تهران - کرمانشاه در همدان متوقف شد.

او ادامه داد: مالک این خودرو مدعی است به علت نقص فنی وسیله نقلیه، تعمیرات و نبود قطعه خودرو متوقف بوده و اقدام به خرید قطعات از خارج کشور نموده که این موضوع در دست آنالیز است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 768

به "جریمه میلیاردی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه میلیاردی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید