جزئیات پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد زاهدان اعلام شد

به گزارش مجله روگذر، جزئیات پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) در دانشگاه آزاد زاهدان اعلام شد و داوطلبان برای سال تحصیلی جدید می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه از اطلاعات بیشتر برخودار شوند.

جزئیات پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد زاهدان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جزئیات پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان اعلام شد.

لازم به ذکر است که داوطلبین برای سال تحصیلی جدید مهرماه 99 می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه از اطلاعات بیشتر برخودار بشوند.

شایان ذکر است که 30 مرکز و پردیس دانشگاهی در سطح استان سیستان و بلوچستان برای ظرفیت خود را برای پذیرش دانشجو در ترم آینده آماده نموده اند.

از آنجایی که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می ­پذیرد و نظر به اینکه دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی، تجربی و انسانی و...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن می گردد متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که داوطلبان می توانند در این خصوص جدول ضریب تاثیر معدل در دفترچه راهنما را مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1199

به "جزئیات پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد زاهدان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد زاهدان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید