ضرورت انجام کار میدانی برای ارزیابی پیاده سازی سند دانشگاه اسلامی

به گزارش مجله روگذر، وزیر علوم گفت: با اقدام نوآورانه ای مانند طراحی سامانه می توان اجرایی شدن سند را ارزیابی و با شناسایی نقاط ضعف در حوزه اجرا، سند دانشگاه اسلامی به روزرسانی گردد.

ضرورت انجام کار میدانی برای ارزیابی پیاده سازی سند دانشگاه اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، جلسه 343 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و ویدئوکنفرانس در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید.

در ادامه جلسه منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بحث طراحی درس های مهارتی تأکید کرد: بخش دانش افزایی نباید حذف گردد بلکه نیازمند شفاف سازی است.

وی در خصوص آیین نامه های اجرایی مختلف در دانشگاه ها گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هیئت های ممیزه می توانند آیین نامه و شیوه نامه های مختلفی تدوین نمایند اما نباید با آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی تناقض داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: اقدامات لازم در بخش های فرهنگی، نهاد نمایندگی و مجموعه مدیریتی دانشگاه ها برای اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی اجرا شده است.

به گفته غلامی برای ارزیابی میزان اجرایی شدن و شناسایی نقاط ضعف در اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی، کار میدانی انجام گردد.

وی گفت: با اقدام نوآورانه ای مانند طراحی سامانه می توان اجرایی شدن سند را ارزیابی و با شناسایی نقاط ضعف در حوزه اجرا، سند دانشگاه اسلامی به روزرسانی گردد.

4133/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1162

به "ضرورت انجام کار میدانی برای ارزیابی پیاده سازی سند دانشگاه اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت انجام کار میدانی برای ارزیابی پیاده سازی سند دانشگاه اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید